📎📎📎
ဝမ္ရီေပၚေ႐ွာင္းက်န္႔နဖူးေလးအားၾကည့့္ကာဆရာႀကီးကိုပင္စိတ္တိုလာရသည္!ဒီေလာက္ႏူးညံ့တဲ့ငါ့ယုန္ျဖဴ ေလးကိုသေရပင္းနဲ႔ပစ္တယ္!ဟူး.... ဆရာကိုစိတ္မတိုရဘူး^ငရဲႀကီးမယ္^စိတ္ေလ်ာ့!!!
~ငါစာၾကည့္တိုက္မွာ႐ွိေနမယ္ ~
နဖူးေလးကိုပြတ္ရင္းေျပာသြားတဲ့ေ႐ွာင္းက်န္႔စကားအဆံုးသူျပံဳးမိသြားတယ္!ငါ့ကိုအရမ္းအေလးေပးတယ္ေလ^အားက်ေနပီမလား!ငါ့အၾကံအစည္ကအလုပ္ျဖစ္တယ္ေလ^အာ... !မင္းတို႔ေတာ့မေျပာတတ္ဘူးေနာ္!
ဆရာႀကီးအခန္းထဲကထြက္ထြက္းခ်င္းသူစာၾကည့္တိုက္ကိုထြက္လာခဲ့လိုက္သည္!ရတယ္ ^ေနာက္တစ္ခ်ိန္စာကအေရးမႀကီးဘူး^ငါ့ယုန္ျဖဴ ကဘဲအေရးအျကီးဆံုး^
စာၾကည့္တိုက္ထဲေရာက္ေတာ့...
အာ... ယုန္ျဖဴ ကစာေတြႀကိဳးစားခ်က္!အိပ္ေနတာမ်ား...
ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ!!!
အိပ္ေနတဲ့သူ႔ေ့႐ွသြားထိုင္ပီးမ်က္ႏွာေလးကိုေသခ်ာၾကည့္ေနလိုက္တယ္!ဒီအခ်ိန္ပဲအဝၾကည့္ရတာ!နဖူးကနီေနတာေလးျမင္ေတာ့ဆရာႀကီးကိုေဒါသထြက္လာျပန္သည္!
ဝမ္ရီေပၚ^သူကဆရာ....
စိတ္ေလ်ာ့! easy ^ ok ^...
ဟူးးးးး!!!
အင္း.!မလုပ္သင့္ဟုစိတ္ထဲကစဥ္းစားေနမိေသာ္လည္းလက္ေတြ႔တြင္မူသူ႔ႏႈတ္ခမ္းသည္ေ႐ွာင္းက်န္႔နဖူးေပၚသို႔ထိကပ္သြားပီျဖစ္သည္!
*ငါနမ္းလိုက္ပီ^ ခဏေနေပ်ာက္သြားေတာ့မွာ! *
႐ူးေၾကာင္ေၾကာင္စဥ္းစားပီးရယ္မိျပန္သည္!
ေ႐ွာင္းက်န္႔ကိုထိုင္ၾကည့္ေနပီးခဏၾကာေတာ့ေရွာင္းက်န့္လႈပ္လႈပ္ရြရြျဖစ္လာတာေၾကာင့္ယူလာတဲ့စာအုပ္ကိုဖြင့္ပီးစာဖတ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလိုက္တယ္!
ဒါကိုသူက ငါ့ကိုမေတြ႕ရရင္မေနႏိုင္ဘူးလား ဆိုပီးေမးေနတာ! အင္း လို႔ျပန္ေျဖခ်င္စိတ္ေတြကိုၿမိဳခ်လိုက္ပီး႐ုပ္တည္တည္နဲ႔ပဲစာဆက္ဖတ္ေနလိုက္တယ္!
သူ႔ကိုခင္တယ္မလား တဲ့!ဟင့္အင္း!မခင္ပါဘူး^ခင္လဲမခင္ခ်င္ဘူး! အဲ့အစား...
* ခ်စ္တာ^ ငါဆိုတဲ့ဝမ္ရီေပၚကမင္းဆိုတဲ့ေ႐ွာင္ေ႐ွာင္းက်န္႔ကိုစေတြ႔ကတည္းကခ်စ္တာ *
အင္း^စိတ္ထဲကေနပဲေျပာလိုက္သည္!ဖြင့္ေျပာဖို႔အခ်ိန္မွမက်ေသးတာ^...
လက္မထိပ္နဲ႔လက္ညိဳးထိပ္ေလးကိုထိပီးဒီေလာက္ေလးေတာ့ခင္တယ္မလား ဟုေမးလာျပန္သည္!ဟူးးးးး
ငါဒီေန႔မေျဖရင္သူရပ္မွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး!အ႐ွင္ဘုရား အခုအေျဖကအစစ္မဟုတ္ပါဘူး^က်ိန္းေသအတုပါ!
အေျခအေနအရႀကိဳတိုင္တည္ပီးမွလိမ္ရတာ!ေတာ္ၾကာပါးစပ္စီးသြားရင္ငါေလးရင္ႀကိဳးရခ်ည္ရဲ႕^
အင္း လို႔သာျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့သည္!ထိုအခါမွျဖစ္သြားတဲ့မ်က္ႏွာက ယုန္ျဖဴ ေလးေတြျပံဳးတာထက္အဆတစ္ရာေလာက္^မဟုတ္ဘူး^အႏႈိင္းမဲ့ ပိုပီးခ်စ္ဖို႔ေကာင္းသြားတယ္!ငါသူ႔ကိုေသာ့ခတ္သိမ္းထားလို႔ရရင္ေကာင္းမယ္!အိုေက^မွန္ေလွာင္အိမ္တစ္ခုႀကိဳမွာထားရမယ္!
ခ်စ္သူေတြျဖစ္သြားရင္အဲ့ထဲပဲထည့္ထားေတာ့မယ္!ပီးရင္သြားခ်င္တဲ့ေနရာတိုင္းမွန္ေလွာင္အိမ္ေလးနဲ႔!
မိုက္မွမိုက္!ဟိုတယ္ေတာင္မလိုေတာ့ဘူး^အာ....
ငါေျပာတာကညအိပ္ရင္အခန္းခမကုန္ေတာ့တာေပါ့လို႔!
အေတြးေတြရပ္ပါ!ဒါပဲ^.....
ESTÁS LEYENDO
CHAY《completed》
FanficCrushဆီကattentionလိုခ်င္လား??? တစ္ျခားလူေတြနဲ႔ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနပီးသူ႔ကိုပိုးစိုးပက္စက္ေခ်ျပလိုက္! အနည္းဆံုးေတာ့Crushရဲ့အေတြးထဲကိုယ္ေရာက္သြားလိမ့္မယ္! ငါ့လို႐ုပ္ေခ်ာႀကီးေတြဆိုရင္ေတာ့ျပန္ႀကိဳက္ခံရမွာေပါ့>.< 《Zawgyi♥》