Küçüklüğümden beri hep Güney Kore'ye gitmek istemiştim.18 yaşında bi kafede çalışmaya başladım.Ailemde benim Kore'ye gitmem için para biriktiriyorlardı.Üniversiteyi 20 yaşına geldiğimde Güney Kore'de okudum.2 yıl para biriktirdim.Kore'de de hem çalışıp hem okuyordum.Hayalim avukat olmaktı.Sonra herşey değişti.Etrafımdaki herkes sesimin güzel olduğunu söylüyordu.Bende şansımı deneyip bir şirkete stajyer olarak başvurdum.Sesimi dinlediler.Seni daha sonra arayacağız dediler...
.......................
Öyle ki aramadılar.1 ay geçti üstünden ama telefonum çalmadı.Avukat olmuştum ve insanların haklarını korumak hoşuma gidiyordu.Bir gün Kang Choul adında bir müvekkilim oldu.Zorlu bir davaydı.Ben k-pop a ayıracak vakit bulamadığımdan ünlülerle aram pek iyi değildi.Meğerse Kang Choul çok ünlü bir gruptaymış.Davayı kazanmak için bana rüşvet teklif etti.
Choul:
_Al şu wonları ve işimi hallet.Eğer davayı kazanamazsak olmayan itibarını yerle bir ederim.
Ben:
_Sen kendini ne sanıyorsun!
Choul:
_Dinle peşimde binlerce,dur,milyonlarca kız var.Bir konserde ne kadar para kazandığımı biliyormusun!
Ben:
_Paran umurumda bile değil.Sen ne kaba birisin!Koreli insanları çok severim ama sen...
Choul:
_Anladım.Yakışıklıyım biliyorum.Bak.Eğer davayı kazanırsak seninle yemek yerim.
Dedi ve yanağımdan bir makas alıp komik bir şeymiş gibi sırıttı.
Ben:
_Sen iyi misin?Bence bi doktora falan görün.Senin gibilere kalmadım ben.Dinle.Davayı kazanıcaksınız orası kesin,basit bi dava bu.Ama beni de meşgul etmezsen sevinirim.
......................
Aradan 1 hafta geçti.Davayı kazandık.Ama Kang Choul'un yüzünü bir türlü hafızamdan silemiyordum.Gülüşü çok tatlıydı.Kendi kendime düşündüm.
_Acaba fazla mı asabi davrandım?
Ve sonra şunu dedim kendime.
_Aptal olma Beliz.O sana niye baksın.Peşinde milyonlarca kız olduğunu söyledi.Eminim aralarında benden çok daha güzelleri vardır.
Bunu düşünürken yatağımda uzanıyordum.Yatağım camın önündeydi.Bu yüzden bunları düşünürken aşağıdaki insanları izliyordum.Sonra kendime kalkıp kahve yapmaya karar verdim.Panduflarımı giyindim.Açılmak için yüzümü yıkamaya,banyoya gittim.Aynaya baktım saçım kuş yuvasına dönmüştü.Ama takmadım.Evim tek odalı bir yerdi.Salon ve mutfak birleşikti.Kahvemi yaptım.Ve cam kenarına gidip bir süre daha insanları izledim.Sonra canım sıkıldı.Televizyonu açtım.Ve karşısına oturup izlemeye başladım.Önümdeki sehpaya ayaklarımı uzattım.Dizi izlerken birden alttan haber yazıları geçmeye başladı.Fazla önemsemedim.Ama sonra...
.................
Altta Kang Choul'un resmini gördüm.Hemen bir haber kanalına geçtim.Spiker Kang Choul'un trafik kazası geçirdiğini söyledi...
DEVAM EDECEK.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELİORİSM
Roman pour Adolescents.Bir Türk ve ünlü bir Güney Koreli idol.Kore de okumaya giden bir genç kız orada avukat olur.Müvekkillerinden biri ünlü bir idol olan Kang Choul olursa ne olur?... Yazar:Eylül Ç.