Her Şeye En Baştan

119 21 21
                                    

Medyadaki Emredir.

Beğenip yorum yapmayı unutmayın 💕

Sabah erkenden kalkıp kıyafetlerimi giydim, bugün ilk gündü. Her şeyin başlamasına kimseye bildiğimi söylememesi için annemi sık boğaz etmiştim, bana nasıl yalan söyledilerse devam etmeleri için elimden geleni yapicaktim çünkü onların canını en çok her şeyden bir haber Ada yakardı.

Çantamı da alıp annemin evde olmadığı için akpilimi alıp otobüse doğru yol aldım.

Ardından planıma başladım. Elime telefonumu alıp eskilerden kalan fake hesabımı düzenleyip emre cemreye yazmaya başladım.

@cansuprlk : Nasıl yapabildin bunu?

Biraz bekledikten sonra Cemre tahmin ettiğim gibi cevap verdi.

@cemrekayahan : Anlamadım?

@cansuprlk : Nasıl yaptıklarınızdan sonra bu kadar umursamaz olmayı nasıl yaptın diyorum

@cemrekayahan : Açık konuşur musun, yüz vermediğim kızlardan mısın?

@cansuprlk : Malesef bir katilin oğlunu sevicek kadar yürekli ve vicdansız değilim.

@cemrekayahan : Ne diyosun kızım sen?

@cansuprlk : Yakında anlarsınız tabi Ada'da

Diyip çıktım.Bugünluk Cemre'ye yazmam yeterliydi gece Emreye yazcaktim.

Otobüsten inip okula gidiyordum Hande ve Burak yanıma geldi. Onlara kırgındım ama düşünmemeye çalıştım, gülmem lazımdı. Hiçbir şey caktırmayacaktım.

H. Ada bomba haberler var

. "Yine başınıza ne aldınız lan"

B. Bu sefer ben aldım hem de baya büyük.

H. Burcu Burağa çıkma teklifi etmiş

. "Ne nasıl ya siz ne alaka oğlum"

B. Şey şey iii işte yeni tanıştık ona çarptım ya özür dilemek için yanına gittim orda oldu her şey.

Buragin dediklerine pek inanmamıştım hangi kız bir dakikada gördüğü birine çıkma teklifi eder ki? Tabi önceden tanismiyolarsa, 6 aylık süreçte demekki Burak ve Burcu da bir şeyler yaşamışlar.

Sınıfa çıktık ilk defa hoca vardı ve benim yerim belli değildi.

. "Hocam girebilir miyim"

X. Yok kızım kapıda dur, tövbe ya geç yerine

. "Geçemem"

X. Evet çocuklar aranıza bir bozuk alet daha eklendi hayırlısı olsun, çok merak ettim niye geçemezsin kızım?

. "Şey hocam ben yeni geldim ya yerim belli değil o yüzden yani"

X. Ha şu şeyden nereye otursam başka bir yere oturucaksın zaten, ikizlerin yanları boş ikisinden birine otur

Emre'nin mi Cemre'nin mi yanına oturmaliydim?

Cemre'nin yanına oturdum, yüzü asıktı, benim yüzümdendi. İlk defa mutlu olmuştum birinin üzülmesi için.

. "Niye yüzün asık bir şey mi oldu"

C. Yok hayır normal halim.

. "normal halin ? Emrenin mi yanına oturdum ben yanlışlıkla acaba, anlat istersen dinlerim."

C. "Bir arkadaşım vardı -

X. Yeni kız gelir gelmez konuşmaya mı başladın susun bakıyım

Bilinmezlik Lisesi - TEXTING - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin