💛İyi okumalar💛
Hazan yaşadığı büyük şokun etkisinden hala çıkamıyordur.Gördüğü o kadar ağır,o kadar acı bir gerçektir ki.
Bunu nasıl söyleyecektir,Yağızı kırıp dökmeden gördüklerini nasıl izah edecektir genç kız.
Yağız ve Hazan ihtimali için bu bir fırsat gibi gözükse de,öyle değildir.Bu ihanette Hazanın en yakın arkadaşı Muratın yer alması işleri daha da çıkmaza sokmuştur.
Yine de "Anlatmalıyım" diye düşünür Hazan.Yağızın böyle birşeyden habersiz yaşamasına,böyle iğrenç bir şekilde kandırılıp aldatılmasına göz yumamazdır.Yaşadığı gerginlik ve sıkıntıyla adımlarını dizginleyemezken sakince oradan uzaklaşır.Gürültülü kalabalığa doğru adımladığında doğru zamanı bekliyordur.
DERYA:"Noldu? Betin benzin atmış senin.."
HAZAN:"Birşey yok abla.İyiyim ben"
DERYA:"İyi falan değilsin,b-"
HAZAN:(sesini az yükselterek)
"İyiyim dedim.Üstüme gelme lütfen.."Hazan bunu söylemesi üzerine derin bir soluk bıraktı dudaklarından ve ardından önündeki içki dolu bardağı kafasına dikti.
DERYA: (dudak altından)
"Hı hı..çok iyisin"***
Yağız afallamıştı.Kumsal denen kadının burada ne işi vardı ki' Yağız artık emindi.Bu kadın Havinin arkadaşı sıfatından daha fazlasıydı.YAĞIZ: "Siz..burda?"
KUMSAL: "Şaşırdınız tabi doğal olarak..Zaten ben tahmin etmiştim ya,Havin size bundan da bahs etmemiş anlaşılan"
(kasıtlı olarak Yağızın duyacağı şekilde mırıldanır)
"Size neyi söylerki zaten.."Yağızın içinde büyük bir şüphe tohumu filizlenirken kaşlarını çatarak yarı sinirli bir şekilde sorar.
YAĞIZ: "Ne demek bu?! Havinin bana anlatması gerekipte anlatmadığı ne varmış?Hem sizin Çamkıranlarla ne gibi bir bağınız var ki?"
Kumsal istediğine adım adım yaklaşırken sinsi bir ifadeyle gülümser.Havin denen o aptal kadının fişini çekmeye çok az kalmıştır.Bunu direk olarak Yağıza söyleyipte yapa bilirdir ama kendini kötü konuma da düşürmeyecektir.Çünkü bu işden tam zararsız bir şekilde çıkmayı planlıyordur.Onun görevi sadece Yağızın gözünü açmak ve onu o aptal kadından kurtarmaktır. Tabi sonraki görevlerine de sıra gelecektir birgün.Ama şimdi sabrlı olmak zorundadır,sabrlı olup amacına geç de olsa ulaşmalıdır.Kontrolunu kaybetmeden son derece doğal davranarak konuşur.
KUMSAL: "Gerilmenizi gerektirecek bir durum yok gerçekten.Ben öylesine söyledim yani şey..Havine biraz kızgınım da açıkcası.Beni,en yakın arkadaşını yıllardır arayıp sormadı malum,bir de sizin beni hiç tanımamanız,benden hiçkimseye bahsetmeyecek derecede unutması falan..yani biraz alındım anlayacağınız"
Yağız her ne kadar bu kadının samimiyetine inanmasa da tekrar sorar.Asıl almak istediği sorunun cevabını almamıştır çünkü.
YAĞIZ: "Çamkıranları nerden tanıyorsunuz?"
KUMSAL: "Aslında onları pek tanımam.Yani Muratın anlattığı kadarı tanırım.Beni de buraya Murat davet etti zaten.Çamkıranların ayrılmaz üyesidir kendisi.Tabi siz onu tanımıyorsunuz.."