5 / Aşık oldum🌼

706 50 173
                                    

  💓İyi okumalar💓

Hazan içinde kopan fırtınalara yenik düşmüştü artık.Gözyaşları ansızın firar ediyordu pınarlarından.
Burda daha fazla duramazdı.Eğer onu fark ederlerse bu Hazan için çıkılmaz bir yol olurdu.Kaldıramazdı..
Özlemle öpüşen çifti arkasında bırakarak kendi odasına dönmek için haraketlendi.Ama ona seslenen kadınla duraksaması anlık olmuştu.

HAVİN: "Hazan Çamkıran?"

Hazan dudaklarını dişleri arasında sıktı.Kaçsa da yakalanmıştı sonunda.Geri dönüşü yoktu.Arkasını dönüp hiç birşey yokmuş gibi davranmalıydı.
Yaşadığı durumun ağırlığıyla hıçkırarak ağlamak istedi.Ama olmazdı.Şimdi zayıf olma değil,güçlü olma zamanıydı.Güçlü ve gururlu..

Gözyaşlarını geri gönderirmişçe başını hafif yukarı kaldırdı ve yanaklarında duran damlaları parmak uçlarıyla sildi.
Kendini emin eder gibi dudakları arasından söyledi sessizce..
"Hiçbir şey bilmeyecekler! Hiçbir şeyden şüphelenmeyecekler! Yapa bilirsin Hazan!.."

Hazan çokta belli olmayan bir tebessümle arkasını döndü ve karşısındaki çifte yaklaşarak söyledi.

HAZAN: "Ta kendisi.."

HAVİN: (Yağıza bakarak) "Doğru tahmin etmişim bak.."
(Hazanla tokalaşarak)
"Ben de Havin Egemen.Yağızın e.."

HAZAN: (Havinin sözünü keser)
"Eşisiniz..Biliyorum"

HAVİN: (Yağızın koluna girer ve gülerek)
"Evet.."

O sırada Yağızla Hazan göz gözedirler.Yağızın okyanuslarında fırtınalar kopuyorken,Hazanın siyahlarına da zifiri karanlık çökmüştür.
Hazanın tebessümü gittikçe yüzünü terk ettiğinde kırgınlıkla bakar hayranı olduğu bir çift yeşillere.Neden bunca insan içinde kalbi yasağı seçmiştir ki' Peki neden hiçbir yanlış ona bu kadar doğru gelmemiştir' Bu adam nasıl onun kalbindeki yaraya hem zehir hem de derman ola biliyordur'

Hazana kıyasla Yağız kafasındaki karmaşadan hemen kurtuldu ve kendini toparladı.Sesini düz tutmaya çalışarak konuştu.

YAĞIZ: "Havin uzun yoldan geldi malum.Yorulmuştur şimdi.."
(Havine bakarak)
"Değil mi?"

HAVİN:(yüzünü buruşturup)
"Aynen sevgilim..Başım çatlıyor valla"
(Hazana bakıp gülümseyerek)
"Sizle de tanıştığıma memnun oldum Hazan hanım.Çok kısa oldu diyicem ama bolca karşılaşırız nasıl olsa,çünkü bir kaç hafta burdayım daha"

Havin Yağıza bakarak kocaman gülümser ve sesinin tonu biraz daha azalırken söyler.

HAVİN: "Kocam özlemime dayanıklı değildir de biraz.."

HAZAN:(dayanamaz ve konuşmayı hemen bitirmek için)
"Ben kaçayım o zaman.İyi geceler size.."

Hazan arkasını dönüp koşar adımlarla oradan uzaklaşırken,Havin onun peşinden bakıp Yağıza söyler.

HAVİN: "Suratsız.."

YAĞIZ: "Havin?!.."

HAVİN: "Ne var,suratsız işte.Babanın bunları neden sevmediği belli.Bildiğin görgüsüz bunlar.."

YAĞIZ: "Konumuz Çamkıranlar mı yani? Onca aydan sonra herşeyi unutup eskisi gibi olmuşuz ama konumuz o,bu.."

HAVİN: (kolunu Yağızın boynuna dolar)
"Bu geceden sonra konu hep biziz,biz olacağız..söz veriyorum sevgilim!"

AŞIK OLDUM (YağHaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin