•Reggeli lustaság•
10:50
Reggel mi másra kelhettem fel mint drága kishugom hangos beszédjére.
"De én ma elakarok menni a boltba" "Már megint reklámozzák azt a játékot" "Anyaaa, kérlek vegyük meg" neki kora reggel is a játékokon jár az esze... vagy csak számomra volt még korai ez a dolog, hiszen nem rég keltem és még komában vagyok. Nem vagyok korán kelős tipus, Olívia mindig korábban kel fel mint én. Miútán Lív elhallgatot a fürdőbe vettem az írányt, és arcot, fogat mostam. Majd vissza huppantam az ágyamba és lecsekkoltam a telefonom.
Jézusom, ahoz kepést hogy későn aludtam el rengeteg üzenetem jött a lányoktól
*99+ üzenete érkezett a "Bebez🤡" nevű csoportból*
Úgy látszik egész éjjel fent voltak. Vissza olvastam a beszélgetést...de igazából csak a tipikus lányos dolgokról beszéltek.
Chynthia Chaseről és Madi Christopheről beszélt...Avani meg csak örűlt a boldogságuknak.
Bebez❤️:
Bettie🤠: morning lányok🌤
Avanie🤡: Reggelt<3
Chynt🌹:Gm💘
Mad🔥:Jó reggelt lányok, mizús?❤️
🤠: Nem rég keltem...😪
👯♀️:same sis, same😩 (👯♀️=a csoport többi tagja)
Miközben tovább beszélgettünk a lányokkal anya kiabált a földszintről.(btw anyukája neve Linda, Ms.Byers)
Betty gyere le reggelizni! -mondta Bettynek Linda.
Mindjárt anya, 10 perc. -mondtam és gyors felhúztam valami kényelmes rúhát mert még mindig pizsiben voltam.
Liza (igen,Lizának is fogom becézni) outfitje:
Nem lett ez a rész valami hosszú de azért itt van. Remélem tetszett nektek. Még nem nagyon izgalmas hiszen az elején beszeretném nektek mutatni a szereplőket hogy ismerkedjetek velük.❤️
YOU ARE READING
I can't imagine my life without you...
FanfictionPayton Moormeier és barátairól szóló fanfiction! Jó szórakozást az olvasásához! 🌷