•Váratlan egybeesés•
Én és Payt egy kis idő után mire egymásból kiábrándultunk mondtuk hogy nem rég kezdtünk el beszélgetni.
-Okè mindent értünk! Akkor kit hívhatok meg egy körre?- meg szólalt Chase izgatottan. Egyértelműen mindenki igennel felelt, kivéve én. Nem szoktam inni.
-Ezt most kihagyom, köszi.-mondtam.
-Illúzió romboló, ch!-mondták a lányok szarkasztikusan értve.
-Most szerintem én is kihagyom. -mondta Payton.
-Oké haver, mi bajod? INGYEN PIA! -vágta rá Chris.
-Most nincs kedvem hozzá, hiszen most értünk ide.
Mindenki megkapta amit rendelt és arra rá be is indult a buli.
-JEZUSOM. Imádom ezt a számot- mondta Madi, mire mindenki elkezdett táncolni.-Igazából még nagyon egy szót se váltottunk.-suttogta egy hang a fülembe, a hang felé fordultam.
-Nem megyünk el sétálni? -mondta Payton akinek arcára rásütöttek a LED fények. Rá mosolyogtam, és rá bólintottam kérdésére, mire ő megfogta a kezem és elkezdet vezetni.
-És hova is megyü- kérdeztem volna mire rá rakta ujjat a számra és azt mondta hogy "shhh" és egy létrához vezetett.
-Mász fel. -mondta kuncogva.
-huh okééé. Nem lehetne hogy te menj előre?
-Nem! Nem akarom hogy leess!-válaszolta komolyan.
-Akkor ne nézz addig!- mondtam, miközben szememmel lecsekkoltam őt.
-Mert?? Oh oké, bocsáss meg!-mondta mosolyogva és eltakarva a szemét." Jézusom de aranyos így, a kis piros arca, meg a gödröcskéi." Jézusom Liza, menj már, folyamat elkalandozól! Mire felértem nem láttam sok mindent mert Payton egyből úton ért.-Hát itt is lennénk az úticélnál.-mondta miközben hátulról megfogta a vállaim.
-Hát ez...
-Csodálatos?-fejezte be a mondanivalóm. -Igen, tudom. Régen mindig ide jártam.
Hogy hova vezetett? A hotelunk tetőjére. Az egész várost be lehetett látni onnan. Mesébe illően látszottak a lámpák fényei és ahogy a hold és a csillagok fénye csillogott ránk.
-Úgy gondoltam itt tudunk beszélgetni majd, hiszen még annyira nem ismerjük egymást. -mondta Payton amíg leültünk.
🧸•Haliii, hogy vagytok? :3
Remélem mindenki rendben van!❤️
Először is nagyon nagyon megszeretném köszönni a 2k megtekintést és a 100+
voteot!😱🤩
Más részt, jó lett ez a rész,folytassam?🤨<3
(véleményed mindenképp írd le, hogy tudjak jobban írni nektek!)
ESTÁS LEYENDO
I can't imagine my life without you...
FanficPayton Moormeier és barátairól szóló fanfiction! Jó szórakozást az olvasásához! 🌷