~10. rész~

547 18 5
                                    

•A hangos konyha•

Csak egymás lélegzete hallatszódott mire...
rá raktam a fejemet a vállára. Majd fel emeltem a fejem és mélyen egy más szemébe néztünk amire felnevettem, majd ő is rám röhögött. A nagy kacajgásokból már csak egy hangos kopogás zavart meg minket.
"Hahó! Azonnal nyissák ki az ajtót!" -szólt be az egyik őr. Elég könnyű kitalálni hogy nem nyitottuk ki az ajtót hanem a mellettünk lévő lépcsőkön lefutottunk. A nagy futás közepette rájöttünk hogy elégé eltévedtünk és egy óriási folyosó és egy csomó ajtó volt körülöttünk!
-Na szerinted melyikünk a szerencsésebb? -kérdi Payton, mire rávágtam hogy
-Egyikünk se! - elkezdtünk találomra nyitogatni az ajtókat!
-Zárva! -mondta Payton.
-Ez is!  -vágtam rá.
-Zár- mondta volna Payton mire elcsititottam
-SHHHHhhh!! hallod ezt? -mondtam neki suttogva!
-baszki! Oké oké mostantól csöndbe maradok! - mondta Payt bociszemekkel, mivel az egyik ajtó mögött voltak.

-BINGÓ! Payt erre gyere! -mondtam mire az egyik ajtó kinyílt! És a Hotel konyhájában vezetett minket.
-Meg-ne-szólalj! mondtam a legcsendesebb hangomon mire ő csak bólogatott.

De persze, ez a csönd se maradt sokáig mivel bele botlottam valamibe ami megszakította ezt a kellemesen eső csendet.
-Hát akkor most FUTÁS! -mondta Payton röhögve nekem mire megragadtam a kezét és futottunk kifele. Mire kiértünk a konyhából sírva röhögtünk hogy milyen bénák vagyunk. De a jókedv sem tartott sokáig...

-TI MEG MIT CSINÁLTATOK??? -szólt hozzánk valaki mérgesen. - Egész végig titeket kerestünk!
-Oh hát ezt eléggé elcsesztük Payttel... mondtam magamban.
-Betti nem csinált semmit, ez az én hibám! - mondta Payton és közbe átkarolta a derekam.
-Oké de a szívbajt hoztátok ránk! -mondta Avani akivel a többiek egyet értettek.

💜
Hát itt lennének az új részek! Remélem tetszettek, ha igen jelezd.❤️
Ha van kérdésed itt is feltehetitek kommentbe vagy az oldalamra elkezdtem egy conversationt ott is írhattok. Még azt nem használtam szóval lehet béna leszek, majd javítsatok ki ha úgy van, vagy segítsetek!😅
LYSM!

I can't imagine my life without you...حيث تعيش القصص. اكتشف الآن