~5. rész~

698 23 11
                                    

•Pillangók•

Huh eléggé helyes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Huh eléggé helyes.... de most erre mit írjak? Nem ELIZABETH nem! Mondta a belső lelkem.. ugyanis elkezdtem újból..ahjj ez az érzés...vissza jöttek a pillangók a gyomromba..
Me:ahaha😇
Patyon<3: 😂
Ha majd oda értetek a szállásra egyből írj!💘 És vigyázzatok az úton!
Me: Igenis főnök!🥰

Reggel Avani összeszedett minket és mentünk útunkra. Avaninak hosszú útatt kellet levezetnie szóval próbáltunk neki segíteni és félútnál majd én vezetek. Először úgy volt hogy repülővel megyünk de végül az autónál döntöttünk ott legalább hallgathatunk hangosan zenét, beszélgethetünk amiről akarunk.
Útközben megálltunk enni a ChickfilA-ben, majd útunkat folytattuk tovább.
Végül oda értünk a hotelba. Csodaszép és nagyon modern. A lànyok egyből be is foglalták helyüket. Én és Chyntia egy szobában vagyunk, és Avani meg Madiek vannak egy szobában. Nagyon nagy a hotel.
Mivel megígértem Paynek hogy írok neki ha ide
érünk, ezért írtam neki.
Me: Hali Payt, ide értünk NY-ba.
Payton: Örülök hogy nem történt semmi baj....felhívhatlak?😅
Me: Most megyünk ebédelni szóval útána egyből hívlak majd!
Amúgy hogy telt a napod?🥰
Payton: Jól most hetekig a fiúkkal leszek  . Előre is jóétvágyat.😋
Me: Az jóóó... majd beszélünk még... ja és köszi.💘
Payton: ❤️🍆
Payton:*❤️* bocsi😅
Me: umm...😳
Semmi😆

Lányokkal nagyon szép étterembe mentünk, és az étel is nagyon finom volt.
Miútán már mindenki megette még ott maradtunk picit beszégettni. Majd Madire váratlanúl ráírt Christopher..


Hát ez a rész se lett túl hosszú de remélem azért tetszik nektek. Nagyon köszönöm a sok aranyos vissza jelzést!🥺❤️ Elképeztőek vagytok. Sose gondoltam volna hogy ennyi ember olvasni fogja a könyvem.
Köszönöm!💖

Kérdés: Hogy telt az őszi szünetetek?☺️

I can't imagine my life without you...Where stories live. Discover now