•What the hell???•
Lefutottam az emeletről a konyhába. A család többi tagja már reggelizet de a későn kelő Elizabeth még nem és farkas éhes szóval- várjunk ezt az illatott bárhol megismerem! MUFFIN! Anya tudja mivel kell engem elcsábítani!(😂) Lehet a muffinok iránti imádatom picit túlzásba ment...
-Kinek van a legjobb anyukája?..hát persze hogy nekem. -raktam a tálamra a maradék muffinból egy keveset miközben a mondat után anyumak egy puszit nyomtam az arcára.
-És kinek van a legjobb nagy-kislánya?..nekem! Jóreggelt Csipkerózsika, téged még a herceg se tudna felkellteni. -mondta nekem anya röhögve.
Átmentem a nappaliba megenni a muffinokat. Miközben elfogyaztottam reggelim egy finóm teával a nappaliban a reggeli híradó ment már akartam volna elkapcsolni a csatornát erre még a tea is kimászott a számból! Fogtam a telefonom és amilyen gyorsan csak tudtam szóltam a lányoknak.
Bebez❤️:
Bettie🤠: ÚRISTEN LÁNYOK! AZONNAL KAPCSOLJATOK A HIRADÓRA!
Választ nem kaptam mert mindenki gyorsan ment a tv csatornára.
Avi🤡: EZ KOMOLY? ÚGYE CSAK SZÍVATSZ!!!😱
Mad🔥:BRUH WTH?😳
Chynti🌹: MIT KERESÜNK A TV-BEN??😱
Hát igen... benne vagyunk a reggeli híradóban, de nem csak mi még rengeteg híres Tiktokos is!
"Ezek a tinik felrobbantják az sociális médiát videóikkal, képeikkel."-mondta egy szimpatikus nő a tv-ből. *Videó miközben rengeteg híres fiú a szemét felforgatja* *Avani Clown Check-es videója*
-Az ott nem Avani? -Kerdezte anyukám.
-DE ÚRISTEN AZ Ő. -válaszoltam.
És ekkor esett le az állam! BEJÁTSZOTTÁK A LEGFELKAPOTT VIDEÓM! Hogy mi, ez lehetettlen hiszen nem is vagyok olyan felkapott Tiktokker. A legfelkapottabb videómban egy trendet alkottam meg...de nekem nincs akkora rajongói táboróm se semmi ilyesmi.. még mindig nem hiszem el amit láttok!
Hiradó után csomó üzenetem jőtt hogy megjelöltek a storyjukban, jött üzenetem rajongóktól, barátoktól, a lányoktól persze, osztálytársakon de egy páron megakadtam a szemem...HOGY MI?Remèlem tetszett ez a kis rész!❤️ Véleményed kommentbe várom, hideget-meleget!🌷
KAMU SEDANG MEMBACA
I can't imagine my life without you...
Fiksi PenggemarPayton Moormeier és barátairól szóló fanfiction! Jó szórakozást az olvasásához! 🌷