~7. rész~

678 24 22
                                    

Mr.Tökéletes•

Ez váratlanul ért, nem tudom mit mondjak erre, de még mindig azon jár az agyam h kik azok a fiúk akik jönnek Chrissel. Úgy döntöttünk a lányokkal hogy vacsi után lemegyünk a medencéhez, mert elvileg medencés parti lesz ott. Felmentünk össze készülődni. Miközben Chyntia a fürdőben volt addig én Paytont próbáltam hívni de nem vette fel, a telefonja alapból ki nyomot. Lehet lemerült? Vagy csak dolga van? Nem tudom bár, igazából ez picit elszomorított de próbáltam arra fókuszálni hogy itt vagyunk New York cityben és ez egy elképesztő hét lesz a lányokkal.
                     [Hát igen...-jövőbeli Liza]
A találkozót a hallra raktuk és kb 9 körül mindenki oda ért és be vettük az úti célunkat a medencéhez. A medence melletti barhoz beültünk és kértünk egy magunknak különleges koktélokat. A bar melletti kis asztalokhoz leült egy csoport fiú. Nem igazán látom jól őket, hiszen elég sötét van de az egyik nagyon kiszúrta a szemem, egy sötét barna hajú magad fiú. Nem na nem ez nem lehet. Liza nyugi sötét van és szemüveges is vagy. (Most kontak lencse van rajta) Madi kizökkentett furcsa gondolataimból.

-Lányok ugye nem csak én vettem észre? -mire ezt kimondta én egyből rávágtam.

-Akkor nem csak én néztem őket. Egy perc se kellett Madi már sikítva futott oda a fiúkhoz, pontosabban egy fiúhoz a vele háttal ülőhöz, mert az a titokzatos fiú Chris volt.
Nem kellett nekünk szólni mentünk Madi után. És rájöttem hogy akiket nézegettem azokat igazából ismerem.

-Oh um, hát sziasztok lányok.-szólalt meg egy magas, vékony, sötét hajú fiú, Chase, igen Chase Hudson. Chyntianak nem kellet egy perc sem de már pirosban volt mint egy paradicsom.

-Hali. -köszöntem nekik. Majd megszólalt még egy fiú.

- Lizaaa? -mondta hangosan kérdezve Anthony, Anthony Reeves. Olyan boldogság töltött el, Anthonyval  még nem találkoztunk személyesen de csomót beszélgetünk. Olyan mint egy bátyus számomra. Mostanában sajnos elfoglalt volt de most borzasztóan örülök ennek. Ugrottam oda hozzá és szorosan megöleltük egymást.

-Úristen, mit keressel te itt? -mondtam meglepődötten és boldogan neki.

-Madi meg Chris beszéltek és hát valahogy én is ide kerültem. -Mondta mire mindenki fel kacagott. Nem kellett sok idő Chase és Chyntia már feloldódtak és már egymás nyakában voltak. Egy pillanatot vettem le szemeim arról a fiúról és már el is tűnt...
-Hát ezt nem pont így terveztük a fiúkkal de legalább előbb találkoztunk. -mondta Chris. Majd adott Madi homlokára egy puszit. Majd egy mély hang felé fordúltam.

-Woah woah woah, egy percre mentem el és ti már-
Itt abba hagyta mondandóát mert megláttuk egymást.

-Paytoooon??!! -mire ezt kimondtam már szaladtunk egymáshoz és jó szorosan magához ragadott csipőmnél fogva. Azta rohadt nagyon jól ölel. És milyen finom illata van. Ölel közbe halkan belesúgtam fülébe "szóval ezért nem voltál elérhető" mire ő elmosolyodott. Végül elengedtük egymást és a többiek csak nézték hogy mi mióta is ismerjük egymást?

-Na és ti mióta ismeritek is egymást?- Megszólalt Anthony röhögve.

-Erre én is kiváncsi lennék. -mondta Avanni mosolyogva. Mire ő is köszönt Paytnek és megölelték egymást.

Sziasztok!Remélem mindenki jól van. Hogy bírjátok a karantént?😕
Megszeretném köszönni az 1000 megtekintést!!🤩❤️
Jó lett ez a rész?🥺👉🏻👈🏻

I can't imagine my life without you...Where stories live. Discover now