Bank

1.9K 55 18
                                    

Rosé'den
Sabah uyandığımda yanımda uyuyan bir jisoo görmeyi beklemiyordum. Büyük ihtimalle yine kabus görmüştü. Hala idol olmadan önceki sevgiliyle ayrıldığını görüyordu. Onun için çok zordu. Sevgilisi, jisoo idol olmaya hak kazandığında değişmişti. Stajyerden jisooyla dertleşirdik. Jisoo idol olacağını öğrendiğinde direk sevgilisine haber vermişti. Aradan 1 hafta geçtiğinde sevgilisi jisoo'ya ya ben ya kariyerin diye şart koşmuştu. Jisoo zor durumda kalmış ve idol olmayı bırakacaktı. Ona binlerce kez yapmamasını hayallerinin bir erkekden daha önemli olduğunu söyledim. Seni sevseydi senin geleceğini engellemezdi dedim ama jisoo'nun gözleri ondan başkasını görmüyordu. Ona o kadar aşıktı ki kariyerinden bile vazgeçmişti. Ta ki o güne kadar.
Jisoo'dan
Her ne kadar kariyerimden vazgeçmek istemesemde jiwon'u çok seviyordum. Jiwon'a doğum günü sürprizi yapmak için evine gitmiştim. Anahtarla mutfağa geçip pastanın mumlarını yakmıştım. Üstünde ikimizin ilk çekildiği fotoğraf vardı. Biliyordum bu saatlerde pek uyanık olamazdı çünkü işten yeni gelir ve yatardı. Yatak odasının kapısını açmamla gözümden bir yaş düşmesi bir oldu. Beni aldatmıştı. Ben onun için kariyerimden vazgeçerken o en yakın arkadaşımla yiyişiyordu. Hemen yatağın yanına gelip elimdeki pastayı kafasına geçirdim. Anın şokuyla hyorin çığlık attı. (En yakın arkadaşı)

Js- sen sen bana bunu nasıl yaparsın ben senin için kariyerimden vaz geçmişken sen nasıl benim en yakın arkadaşımla beni aldatırsın

Gözümden yaşlar süzülürken kalbim o kadar acıyordu ki artık son çareyi bağırmakta bulmuştum. Biri kariyerimden vaz geçtiğim sevgilim diğeri bütün sıkıntılarımı dinleyen en yakınım, dostum dediğim kişiydi.
Jw- j-jisoo bak bi dinle bir açıklaması var
Js- neyi açıklayacaksın en yakınımla yattığını mı ?!
Jw- hayır o beni kandırdı. Bana hap verdi. Ben bu yüzden böyleyim
Hyr- ya sen nasıl bir yalancısın. Sen demedin mi ? Jisoo'dan artık sıkıldım. Sen daha güzelsin diye üstelik biz 1 aydır birlikteyiz
Js- ya sen hyorin sen benim en yakınımdın sen nasıl benim sevgilimle nasıl yatarsın hiç mi vicdanın sızlamadı!!! İkinizde ne haliniz varsa görün!!

Hemen kapıdan dışarı çıkmamla komşuların bana bakması bir olmuştu. Yeni farketmiştim çok bağırdığımı. Kendime o gün söz verdim bir daha asla erkeklerle muhattap olmayacak ve sevgili olmayacaktım
Roseden
Hemen jisooyu uyandırdım
Rs- unniiii !! Hadi kalk.
Js- ah he ne oldu!!
Rs- ne olacak unni sabah oldu. Yine o günü gördün demi rüyanda ah unni ah
Js- rose tamam kabustu ve bitti. Kalkta kahvaltı hazırlayalım.
Rs- tamam !!
Hemen kaktım ve üstümü giydim. Altıma siyah pantolon üstüme ise beyaz bluz giydim ve aşağı indim. aşağı indiğimde jisoo kahvaltıyı hazırlamış kızlar da uyanmıştı. Kahvaltıyı ettikten sonra biraz dışarıya çıktım. Parkta annesiyle oynayan çocuklar babasıyla bisiklet binen bir kız ailesiyle gülüşen bir genç kız görmek ağlamama neden olmuştu. Ben de ailemi çok özlemiştim ama ben onları yarım saat aramanın sonucunda göremiyordum. Bir anda nefes alamamaya başladım. Sanırım ağlamamdan kaynaklı. Bir banka oturdum ve derin derin nefes almaya başladım. Ama oturduğum bankta birinin olduğundan habersizdim. Bir anda birisi koluma dokununca irkildim. Yanımda oturan kişi iyi misin diye sordu. Bir erkek sesi olduğundan emindim ve sesi çok tanıdık geliyordu.
Bankta oturan kişi (b o)
B o - iyi misiniz
Rs - iyiyim
B o - ah buyrun size su veriyim. Pek iyi görünmüyorsunuz. Hastaneye gitmek ister misiniz ?
Rs - ah teşekkürler ben gerçekten iyiyim
B o - oh tamam. Galiba ağlamışsınız gözleriniz kızarık
Rs - evet biraz ondan oldu galiba
B o - haddim değil ama anlatmak ister misiniz ?
[(İç ses) Çok cana yakın duruyor anlatsam idol olduğumu ifşalamaz herhalde]
Rs - şey ailemden uzaktayım ve onları çok özlüyorum. Sokaktan geçerken bir aile gördüm de biraz duygulandım. Yani insan uzak kalınca özlüyor. Pek konuşamıyoruz. Sadece yarım saat o da şirketin verdiği süre
B o - hangi şirket bu kadar acımasız olabilir ?
Rs - yg
B o - bi dakika sen idol müsün ?
Rs - evet ama bunu kimseye söyleme yoksa şirketten ceza alırım
B o - biliyor musun aslında ben de idolüm
Rs- ne!!?! Hangi gurup ??
B o - bts'den jungkook
Rs - sen şimdi bts'den jungkooksun öyle mi ??

Bir anda maskesini çıkarmasıyla onun gerçekten jungkook olduğunu anladım. Aferin rose otura otura bir idolün oturduğu banka oturursun sen zaten. Sendeki şans böyle işliyor.
Jk- peki sen ??
Rs- ben blackpinkten rose
Maskemi kimseye çaktırmadan çıkartmamla gözleri fal taşı gibi açıldı.
Jk- ah cidden. Tesadüfe bak
Gülümsedi. sevimli ve yorgun bir tavşan gibi ama çok güzel gülümsedi. Hayatımda böyle güzel hem de tavşan gibi gülen bir tek onu gördüm.
Jk- sizin şirketin bu kadar katı olduğunu bilmiyordum. Biz pratik ve çekimler hariç her zaman görüşürüz yani hyunglarım da dahil.
Rs- biliyor musun o kadar yoruldum ki daha 3 yıl oldu ama ben yıprandım. Bilirsin idol olmak zor. Hala uykusuzum, hala özlem doluyum. Ama şirket hep katı hep acımasız 1 kilo bile alsam azar yiyorum. Aynı şekilde diğer üyelerde. Ailemi görmek istediğimi onları çok özlediğimi söylüyorum ama beni takmıyorlar bile. Onlar sadece parayı ve ünlü olmayı düşünüyorlar. Bazen diyorum ki keşke hayallerimin peşinden koşmasaydım.

Dediğim anda gözünden bir damla yaş dudağıma indi. Gerçekten hem fiziksel hem de ruhsal olarak yorulmuştum. Ve artık gözyaşlarımı tutmaktan bıkmıştım

Jk- seni anlıyorum ama ağlama güçlü olmak zorundayız hayranlarımız için bizi sevenler için
Rs- teşekkür ederim jungkook iyki senle karşılaştım sana minnettarım

Ardından bir erkek sesi duyuldu.
~jungkook hadi !! Şimdi yakalanacağız ! Hey senin yanındaki kim ??

İdol olmak • rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin