Muhabirler

618 26 1
                                    


Rs: B-başkanım
Ceo: sana burada ne işin var dedim !
Rs: B-ben
Bütün bts üyeleri şaşkınca bir CEO'ya bir roseye bakıyordu. Rose ise onlara yalvaran gözlerle bakıyordu. En sonunda araya bighit'in ceosu girdi.
Bghceo: tamam yang sakin ol.
Ygceo: tamam sakince soruyorum senin burada ne işin var ?
Rs: Başkanım biz jungkook ile arkadaşız olayları duyunca o-onu merak ettim.
Ardından kapı açıldı. Jungkook kapıdan çıktı. Karşısında roseyi görünce çok şaşırdı. Ardından Başkan yangı görünce daha da şaşırdı. Üyelere baktı. Onlar da çok şaşkındı.
Jk: burada ne oluyor başkanım?
Ygceo: bende tam onu soruyorum! Rose ne hakla hangi vasıfla burada !

Rose bir üyelere bir de başkana bakıyordu. Jungkook a bakamıyordu bile.
(İç ses Rose)
( ah salak kafam ben neden geldim ki ! Şimdi ne yapacağım ben ! Buradan gitmeliyim hem de hemen! )
O sırada rose ağlamaya başlayıp koşarak oradan uzaklaştı ama arkasından jungkook'un geldiğini bilmiyordu. Asansöre bindiğinde ardından jungkook bindi. Rose bir anda ne olduğunu anlamadı. Jungkook asansörün kilidini bir anda çevirdi Rose şaşkınca bir jungkooka bir de kilide bakıyordu.
Jungkook bir anda sordu :
Jk: Rose sen neden buraya geldin ?
Rs : sen de mi jungkook sen de mi bana kızacaksın !
Artık Rose bütün bildiklerinin , vicdan azabının yüküne dayanamadı ve çöktü asansörün duvarlarına. Artık dayanamıyordu Rose. Kendininki bu yükten kurtarmak istiyordu. Her şeyi jungkooka anlatmak istiyordu ama yapamıyordu. Belki bencildi. Kendi gurubunu düşünüyordu. Evet o bencilin tekiydi. Tek kendini düşünüyordu.

Jungkook onun bu halini anlayamadı. Acaba ne olmuştu ona. Belli bir derdi vardı bunu hissediyordu jungkook.
Jk: Rosie b-ben sana kızmıyorum.
Rs: ne yapıyorsun o zaman !
Sanki bir çocuk gibi davranıyordu. Jungkook onun bu halini görünce tebessüm etti.
Jk: tamam tamam özür dilerim.
Jungkook onun boncuk boncuk yaşlarını sildi.
Rose onun elini yüzünde hissedince neye uğradığını şaşırdı. Sanki yanaklarının alev aldığını etrafa sıcak bastığını hissetti. Sonra bi anda ona dikkat et dediği geldi ve ona sinirlendi. Hemen vurdu onun eline.
Rs: ben sana dikkat et demedim mi !neden dikkat etmiyorsun! Ben ne kadar merak ettim haberin var mı ? Tabi sen hemen kız bana !

Jungkookun onun kendisini merak etmesi hoşuna gitti. Daha önce hiç bir kız onu böyle merak etmemişti.
Jk: Ben bile neler olduğunu anlamadım rosie. Söylesene nasıl dikkat edebilirdim?
Rs: her neyse !
Rose jungkook anlamadan asansörün kilidini açtı ve çıkışa yürüyüp dışarı çıktı.
Çıktıktan sonra gördüğü şey bir düzine muhabir ve patlayan kamera ışıklarıydı.
Muhabirler: rose hanım neden buradasınız
Olaylar hakkında ne düşünüyorsunuz
Sizce bunu kim yaptı

Hepsi bir ağızdan sorular soruyordu. Rose ne yapacağını şaşırmıştı. Konuşamıyordu. Hatta bırak konuşmayı yerinden hareket edemiyordu. Jungkook onun arkasından gelirken muhabirleri görmüş ve saklanmıştı.
Eğer dışarı çıkarsa hiç iyi şeyler olmayacağını biliryordu. Şirketinin ve gurubunun itibarına zarar gelsin istemiyordu.
Muhabirler : Rose hanım jungkook beyle çıkıyor musunuz ?
Rose ne diyeceğini bilemezsen
Bir anda başı döndü ve yere düştü
Muhabirler hala onu çekiyordu içinden dedi ki
(Artık idol olmak istemiyorum bıktım artık lütfen birisi beni kurtarsın! birisi beni buradan alıp götürsün )
jungkook rosenin yere düştüğünü görünce dayanamadı ve yanına koştu ne olursa olsun artık itibarı önemli değildi çünkü rose çok kötü durumdaydı. Onu orada öyle bırakamazdı. Yapamazdı. Muhabirler onu görünce ona doğru gelmeye başladılar. Jungkook onların arasındqn geçip rosenin yanına gitti. O çok kötü gözüküyordu. Yüzü bembeyaz olmuş sesizce ağlıyordu.
Jk: R-rose rose kendine gel. hadi gel gidelim güzelim.
Rs : J-jungkook k-korkuyorum
muhabirler onların her hareketini çekiyorlardı.
çevredeki insanlar onları şaşkınlıkla izlemeye başlamışlardı. Jungkook bunu gördü ve buradan gitmeleri gerektiğini anladı.
Jk: Rose kalk güzelim hadi gidiyoruz.
rose kalkmaya çalıştı ama tam kalkarken geri dizlerinin üstüne düştü. jungkook onu kucağına alıp binaya geri soktu. Rose
Artık her şeyden bıkmıştı. Tüm bu olanları zayıf bedeni taşıyamamıştı. Aslında hiçbiri onun suçu değildi ama o kendini suçlu görüyor bütün yükü o sırtlanıyordu. Tüm suç başkan yangtaydı.
Jungkook ve rose binaya girdiklerinde bütün üyelerin onları izlediğini Başkan yang'ın ise sinirden kıpkırmızı olduğunu gördüler. Peki ya muhabirler onlar ise herşeyi kaydetmiş ve basına duyurmayı dört gözle bekliyorlardı. Peki ya bundan sonra ne olacaktı?

İdol olmak • rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin