Hastahane

681 29 5
                                    

Rose'den
- Son dakika bts'den jungkook hava alanındayken kafasına sopa yemesiyle hastaneye kaldırıldı! Üyeler perişan haldeler!
Bts dün öğlen Amerika'ya gitmek için havaalanına gittiler. Üyeler kapıdan. Girerken en son giren bts'den jungkook kafasına sopayla ağır bir darbe yedi! Acilen hastaneye kaldırılan jungkook'un durumunu şu anda kimse bilmiyor. Elinde sopa olan kişinin bir anti veya seasang olabileceği tahmin ediliyor. Açıklama yapan bighit
Bu süreçte Amerika aktiviteleri iptal edilmiştir diye açıklama yaptı. Bundan sonra ne olacak bilinmiyor.
Rs- h-hayır b-bu olamaz! Jungkook! Unni ben ona dikkatli ol dedim! Neden beni dinlemedi ! Ona dikkat et dedim ! Nefret ediyorum allah kahretsinki nefret ediyorum keşke hiç yg'ye girmeseydim! Unni ona dikkat et dedim!
B-b-benim hastaneye gitmem lazım ! Allah kahretsin!
Js- ne saçmalıyorsun rose ! Nerede gördün de dikkat et dedin sen onla buluşuyorsun da benim niye haberim yok ! Bunun ne demek olduğunu bilmiyor musun ! Aşk yasak daha 1 yıl var yasağın bitmesine !
Rs- u-unni gerçekten öyle değil! S-sadece arkadaşız ! O gerçekten iyi birisi bana destek oldu ! Şimdi benim onun yanına gitmem lazım! Ona destek olmam lazım !
Js- Rose ağlama ! Niye ağlıyorsun! İyi git ben seni idare ederim ! Ama çabuk gel!
Rs- unnie çok teşekkür ederim! Seni çok seviyorum.
Js- bırak zevzekliği git hadi!
Rs - tamam !
Hemen yurdun önüne taksi çağırıp hastaneye gittim. Ben ona dikkatli ol derken ne diye olmadı ki! Ah jungkook sana bişey olursa ben bu vicdan azabı ile nasıl yaşıyacağım.
Tamam şimdi maskeyi takıyoruz. Danışma neredeki acaba ? Orada buldum.
Rs- afedersiniz buraya jungkook adında bir hasta gelmiş. Ben arkadaşıyım. Acaba hangi odada ?
D- 2.kat 156. Oda
Rs- teşekkürler
Hemen asansöre binip ikinci kata çıktım.
Ah tabi ya salak kafam üyelerin burada olmayacağını düşündüren ne ki sana !
Tamam bence konuşursam yanlış anlamazlar gizlice giremem öyle değil mi ? Tamam sakinim
Şimdi oraya gidicem durumunu sorup görebiliyor muyuz diye sorucam bu kadar!
Rs- Ş-şey merhaba
Ah rose merhaba ne ya tanışmaya mı geldin saçmalamadan konuş
Jm- merhaba sizi tanıyor muyuz?
Rs- şey ben jungkookun arkadaşıyım da
Jm- biz jungkookun arkadaşlarını tanırız ama seni ilk defa görüyorum.
Maskemi çıkartmaktan zarar gelmez demi onlar da idol sonuçta. Maskemi çıkarttığımda hepsi meraklı gözlerle bana bakıyordu.
Rs - merhaba ben rose blackpink'ten
V- hani şu boombayah şarkısı olan ?
Rs - ah evet
V - sen ciddi misin ! Ben sizin büyük fanınızım!
O sırada boombayahın dansını yapmaya başladı. Ah ne kadar da tatlı. Onlar gerçekten iyi insanlar ve ben onların yüzüne bile bakamazdım.
Rm- lan tae kızın yanında ne yapıyorsun sen! Otur hemen!
Rs - ah sorun değil ! Gerçekten!
Rs - bu arada jungkookun durumu nasıl
J- ah bizim kerata! Kafasına dikiş attılar şimdi ! Uyuyor!
Rs- anladım. Peki görebiliyor muyuz?
J-biz gördük az önce ama bizi yanından kovdu pis makeane !
Yg - çünkü espiri yapıyordun! Hem de en iğrençlerinden!
Bunu duyunca güldüm ama sonra kendimi düzelttim.
Rs- sakıncası yoksan ben de görebilir miyim?

Böyle söyleyince şaşırdılar ne de olsan onlara benden bahsetmemişti aynı benim kızlara bahsetmediğim gibi.
J- ah tabi
Hemen odaya doğru yürüdüm kapıyı açıp kapatmadan önce jin ve jiminin sesini duydum
Jm- bizim Velet'e bak kız arkadaşız diyor ama bence sevgililer
J- buldu tabi güzel kızı
Jm- ben şaşırdım doğrusu hiç roseyi beklemiyordum.
V- bende çok sevindim lan !
Onlar konuşurken ben odaya girdim. Jungkook uyuyordu. Bir insan uyurken bile yakışıklı olur mu ? Gittim ve yanına oturdum
Rs- jungkook ben sana dikkatli ol demedim mi ? Ne diye dikkat etmiyorsun? Seni ne kadar merak ettim biliyor musun?
Fısıltıyla konuşuyordum. Uyanmasını istemezdim.
Rs- jungkook ben özür dilerim. Gerçekten bu kadar ileri gideceklerini düşünmemiştim. Ben çok özür dilerim. Canın çok acıyor mu?

Saçlarının arasından vurulan yere baktım baya bi kötü olmuştu.
Rs- jungkook çok acımıştır kesin ! Bir daha kendine dikkat etmezsen ben daha kötü vurup kafanı patlatırım bak ! Tabi eğer hala yanında olursam...
Dedikten sonra gözüm doldu. Bir yaş gözümden indi dudağıma süzüldü. Hemen sildim.
Rs- üyelerle tanıştım. Hepsi çok tatlılar. Sırf jin subenim espiri yaptı diye odadan kovmuşsun ! Çok ayıp ! Ama sende haklısın en iğrençlerininden yapıyormuş! V sunbenim de bizim boombayah şakımızı ve bizi sevdiğini söyledi. Çok sevindim biliyor musun jungkook! Her neyse artık gitmeliyim sen benim geldiğimi bilmezsin. Hızlıca çıkmalıyım eğer yakalanırsam şirket ceza verir ! Hoşçakal jungkook. Bu arada kenime karşı dürüst oldum ve ben galiba senden hoşlanıyorum jungkook.

. Odadan dışarı çıktığımda başkanımızı burda görmeyi beklemiyordum. Heleki bighitin başkanıyla
Rs- başkanım ?!
Ceo- senin burada ne işin var rose ?!

İdol olmak • rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin