Yelda ,verdiği karar sonucunda Muğla'ya doğru araba ile ilerliyordu.Asıl şaşırtıcı olan Muğladaki işi kabul etmesinden sonra başlayan gelişmelerdi.Kendisine araba tahsis edilmiş,yüklü miktarda nakit banka hesabına yatırılmış,Muğla'da kalacağı müstakil hem de villa tipi ev kendisine kiralanmıştı.Arabası ile ilerlerken bu kadar şaşırtıcı gelişme peşpeşe nasıl ve de neden olmuştu?İşte beynini bu sorular meşgul ediyordu.Ayrıca patronu yol boyunca gideceği yerlerde mola verdiğinde kalabileceği otellerde de kendisine yer ayırtmış ve ücretlerini ödemişti.Şüphelenmekle birlikte bu durum bir talih kuşu muydu?Yoksa kabul ettiği iş bermuda şeytan üçgenine doğru mu çekiyordu Yeldayı?
Neyse,bunları düşünmek için artık çok geçti.Bir karar vermişti ve Ankara kilometrelerce uzakta kalmıştı artık.Abisine haber vermediğini hatırladı.İyi anlaşmalarına rağmen ağabeyi ile sık görüşmüyorlardı.Herkesin bir hayatı vardı ve sorumlulukları.Afyon'da mola verdiğinde abisini arayıp haber verecekti.
Bir saat sonra Afyonda kalacağı otelin önündeydi.Temiz ve lüks bir otele benziyordu.Vale arabasını otel önünden çekmek için anahtarını aldı.Bavulunu almadı.Çünkü bir gün kalacaktı.Küçük bir çanta kafiydi.Otele girdiğinde serinlik iyi geldi.Odasına girdiğinde çantasını yatağın üstüne attı.Soyunup bir an evvel duş almak istiyordu.Tam banyoya geçecekti ki telefonu çaldı.Arayan patronuydu.Yolculuğunun nasıl geçtiğini sordu.Yelda iyi geçtiğini ve otelde olduğunu söyledi.Tekrar teşekkür etti.Ne de olsa bu işi kabul ederek böyle bir lüks yaşamasını patronu sağlamıştı.Bir kaç hatır sormadan sonra telefon konuşması bitti.Yelda nihayet diyerek kendini banyoya attı.Ilık duş harikaydı ve gevşediğini hissetti,rahatlamıştı.Banyodan sonra giyinip biraz uyumak için yatağa uzandı.Bir iki saat uyku iyi gelecekti.İlginç hemen uykuya daldı.Ancak kapısının açılıp içeriye bir kişinin girdiğini farketmedi....