,,Sakra! " ozvalo se temným podzemím od 197 centimetrové postavy která byla pokrytá černou barvou která jí zakrývala obličej. Byl to muž. Muž který právě obdržel správu že cela jeho jednotka Y-psilon byla zavražděna. Byli to nezkušení chlapi ale dali jse sakra vycvičit! Teď aby těm idiotům nahoře vypisovat podrobnou správu. Zlostí kopnul do kamínku vedle něj, ten dostal křídla a vpálil to devadesátkou do zdi. Osobě by se těžko vysvětlovalo že za to ten kámen prostě nemůže, spíš by ste leteli za tím okřídlenym kamenem . Ale jedna věc (a určitě ne vypisování papírů ) ho donutila se pohnout z místa a vydat se na opačný konec města, kde měli základnu která složila pro zálohu. Našli jednoho toho temného parchanta který by jim mohl pomoct. Bylo mu zděleno že vězeň se nebrání. Není agresivní . Dle něj ale bude vysoce zákeřný a zaútočí při nejlepší příležitosti. Prí se dušuje že je nevinný že nepatří k temným králům který se snaží pohlti a zastavit tento svět. Jistě bratr Vraždící hlavní legie Skázi bude určitě andílek! Pche! To určitě! Je to jen lež! Kluk jménem Ichiro Hatakaschi a nevinen?! To by mohl říct takový Hitler a tomu by uvěřil dřív než jemu.
Šel rýchlím krokem. Rozběhl se proti hrubé zdi, přesně tam kde dopadl před pár minutami kamínek. Vlasy barvy karamelu kmitali v rytmě běhu a vlnili se jako vlna na rozbouřeném moři. Pruce se napřáhl rukou, vykopnul nohu a skočil přímo k čelu zdi. ,,La liberto! " zakřičel z plna plic, jeho hlas se rozezněl po prázdných podzemních chodbách, oči se mu zaleskli, byli jako hvězdy v temnotě a před ním jse objevil kruh který zářil na červeno, nádherný no obraz myhotaví. S poletujícími číslicemi připomínal plnou matematickou tabuli plnou nesmyslných příkladů a výpočtů.
Muž se skrčil a rudý kruh nebo spíše rudé tornádo ho vcuclo dovnitř. Ocitl jse ve světe nicoty, bez konce. Ve světě plném čísel a znaků. Znaků které by jiným nedávali smysl. Jeho nohy nestáli, neměli na čem...Byla tady jen zelena číselná záře ,, Česko , Plzeň, 21 stupňů západní šířky 56 sekund severní délky . Vítr 120 kilometrů za hodinu, čas 22:20 " Souřadnice byli vždycky přesné. Jeden omyl a skončil by v severním ledovém oceánu jako před 10 lety. Tento zážitek jsi však už nechtěl nikdy zopakovat. Ta obrovská kosatka, tedy pohled na ní ho naučil ne jen jak rychle plavat, ale jak se taky nepočůrat zároveň.
Nicota čísel kolem něj zmizela a objevilo jse rudé světlo které bylo kolem něj obmotané. Pak ho nadzvedlo a letělo s ním světelnou rychlosti na místo které si určil.
Objevil se v osvětlené místnosti . Prudký dopad na podlahu zapříčinil zadunění které připovtalo pozornost strážců který na něj naměřili jak pistole tak i hůlky které patřili jeho lidem. Ukázal svoji tvář a chlapy jse jen uklonili a pustili ho ke dveřím. Rukou si prohrábl vlasy.,, Zmizte. " Na jeho tváři se ukázal šílený a mírně děsivý úsměv. Prokřoupl si prsty na rukov a pak prudce kopl do dveří které se prudce rozletěli dokorán. Bouchli o stěnu a zavřeli takovou sílou že se zavřeli spět. To už ale onen muž byl uvnitř. Stejně jako osoba která se třásla , bylo vidět že má strach ale stejně její výraz říkal jen jedno "nikdy se nevzdám " . Osoba se choulila v rohu v řetězech na chladné zemi. Když ale viděl kdo to je prudce se postavil i když okovy byli těžší téměř než on. Ty zářičeli a donutili mladíka opět padnout na kolena.
,,Ale ale ale....Copak tu děláš Ichiro ~?"
Za úžasný cover děkuju buterflx1 fakt ji to ani dlouho netrvalo a jak vidíte i tak to mělo fantastický výsledek. Děkuju ❤
ČTEŠ
Zastavený Svět (L>G<BT)
ActionKdyby se mělo všechno zastavit během pár vteřin, co by ste udělali? Celý svět by doufal že se najde někdo kdo to zastaví. Na světě se objeví 2 národy. Jedni, co chtějí tuhle skázu zastavit, a druzí ti který jí chtějí docílit. Oba národy jsou obdařen...