🔉🔉

22 5 21
                                    

Dveře se za dvěmi muži prudce zavřeli . Nathaniel Ichira prudce potáhnul za černou uniformu při krku. ,,Tak teď mě dobře poslouchej štěně. Jeden pokus o útěk a zabiju tě, něco mi tady poničíš a zabiju tě,napadneš mě a hádej co? Zabiju tě. Jasné?" Jeho oči se leskli v měsíčním světle, měl rozšířené zorničky kvůli tmně a nedostatku světla ale i přesto bylo v nich cítit a vidět zvláštní opar vražedného klidu, jakoby nebyl možný odpor, a taky že nebyl.

Mladík se mu na oplátku vzpůrně díval do očí ale narozdíl od Nathanových se v nich dala poznat jedna pro něj nežádoucí emoce- strach. Ten největší nepřítel už od těch nejstarších dob lidstva. Nath pustil Ichiho a pomalu odkráčel do další místnosti . Na patě se ale rázem otočil a ještě rychle dokráčel spět. ,,A ještě něco, v koupelně mám zbírku mých a jen mých gumvých duhových kachniček. Sáhneš mi na ně a..." přiblížil se pusou k Ichiho uchu. ,, Uvidíš co se stane trestancům v Askabanu." možná by se Ichiro začal bát ještě víc ale to by musel vědět co je Askaban- měl tušení že je to nějaký suptropický druh ananasu. Raději svou myšlenku ale nevyslovil nahlas a jen pokýval hlavou. Určitě by ho bavilo osahávat kachničkám zadečky- to víš že jo. Jestli ste to nepoznali Ichir si tohle myslel čistě ironicky.

Nathan odkráčel do kuchyně a vytáhnul si své oblíbené kozmické jidlo. Cerálie z galaxie X. Při vytahování mléka začal přemýšlet nad tím , proč vlastně udělal co udělal. Jak to že si "pozval "největšího nepřítele planety rovnou k sobě do bytu? Je to nebezpečný cizinec a on se k němu chová ja kdyby byl nějaký přítel. tch. Ale možná jeho budoucí rozum poslal teď tomu přítomnému nějakou správu o které on nemá ani tušení. Co když vlastně mluví pravdu? Ne to je hloupot. Chlapi zjistili že určitě z temných je a že je dokonce i důležitý. Něco uvnitř mu ale říkalo že je na jejích straně. V hlavě se mu ale začal rodit nápad. Nápad jak by si ho mohl otestovat. Potěšeně se usmál promnul si ruce a zavolal po svém společníkvy. Ještě by mu nějak zdrhnul přes zavřené dveře. On by toho schopný byl. Ale tak, po téhle čtvrti je na každých 4 metrech čtverečních kamara do které nemá přístup, ale on si ho umí udělat. Měl by si začít říkat tajný agent. Jeho povolání tomu už dost napovídalo.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 14, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Zastavený Svět  (L>G<BT)Kde žijí příběhy. Začni objevovat