🔇

24 6 12
                                    

Okovy bylo lehoučké sundat stačilo jen pootočit klíčem v zámku a těžký kov dopadl s řinčením na zem. Ichirovy se ulevilo protože už rozhodně mohl chodit a kolena se mu kvůli náporu řetězů nepodlamovali.
Promnul si bolavé kotníky které to asi nejvíc schytali. Na štěstí ho nepořezali nijak hluboko takže víc než na děcké nadávání to nebylo. Podešel k těžkým dveřím a tady nastal problém... Klíčem se šlo dostat ven bez problémů ale pak se mu na malé deštičce vedle utvořila klávesnice a na ní různe znaky které nikdy předtím neviděl. Na elektrice tabulce podsvítené zelenou která se nacházela nad symboly se psalo aby byla zadána 3 členná kombinace, měl 4 pokusy. Polil ho studený pot, jak má k sakru zjistit která konbinace je správna? Takové hloupe znaky přeci nikdy nevi- viděl...ty uniformy....No jasně, měli to na bocích. Pamatoval si ale jen kousíčky... skusil tedy první kombinaci 🎧🌛🌎 . Tabulka zasvítila na červeno a napsala že heslo není správně.  Tak tedy skusil jiné 👄💟🎧 . Zase nespravně a tento krát to už zablikalo...Musí to něco znamenat...Něco co to otevře ✊👊❤. Ne...No tak počkat; pokud chtěl otevřít musel mít...co musel mít?  Klíč k otevření je...Hlas srdce! No jasně!  🔑🎧❤. Ozvalo se dvojité pípání a pak těžký cvakaví zvuk dveří. Stačilo jen drcnout. Ale nemohl zapomenout že sou tam určitě stráže. Nikdo ze světlých není tak blbý aby ponechal věci nepřízni osudu . Tiše si povzdechnul a přectavil si svůj černý meč na kterém zářili fijalové žilky . Meč teď svíral pevně v rukách. Ne neměl v plánu nikoho zabít,  díky tehle věcičce by měli upadnout do spánku a pak by měli být se zesláblí.

Tiše si odpočítaval poslední vteřiny,, 3, 2...1...teď. " co nejrychleji otevřel dveře a postavil se do bojové pozice...Nikdo tu nebyl ale...prudce švihnul mečem za sebe, člověk ve světlé uniformě padl k zemi. Rychle se rozběhl k dalším dveřím kde byli hned dva strážci. Potlačil pravou rukojeť meče a hrot se objevil i na druhé straně - svíral dvousečný meč . Když ho oba uviděli taky si vytáhli zbraně, jeden měl Divné a dost děsivé řetězy na jejímž konci byla koule s ostny a druhy trojzubec. Byli rychlejší než stíny. Mladík se nestihnul tomu s řetězy vyhnout a tak se mu zachytila o předloktí. Druhý se rozběhl proti němu, mladík prudce škubnul rukou čím zaskočil prvního který zrazil k zemi trojzubáka.  Ichiro jedným švihnutim řetězu zamotal oba muže do objmací pozice co nejblíže k sobě. Pak do nich šťouchnul ti rychle stratili rovnováhu a padli na zem . Poslal jim vzdušný polibek ,, Užijte si to cukroušci. "

S hlavou vztyčenou a Vítězným úšklebkem otevřel dveře. Hned mu úsměv zmizel.

Stál tam Nathaniel se skříženími rukami na hrudi, poklepkaval nohou a propagoval ho pohledem. ,,Neruším tvou večerní procházku? "

Zastavený Svět  (L>G<BT)Kde žijí příběhy. Začni objevovat