Patřil k té temné straně která se snaží zničit svět? Proč právě on? To opravdu vypadal jako vrah,monstrum nebo pán temnoty? Ten co chce tenhle svět pro sebe ?Uznával někdy přemýšlel nad tím že by zlikvidoval lidi....Avšak ne všechny. Jen ty co kazí tento svět. Ti co ostatním jen ubližují a dělají věci které spusobuji jen žal, smutek a bolest...Pravda je ale taková že nikdy nemohl nikoho zabít. Byl pro něj nechutný pocit vidět a cítit jak nějaké oči pomalu strácejí lesk, vyhasínají, naposled by vypuštěn oxid uhličitý z plic a jak srdce vykonalo poslední úder.
I když byl bratrem krále temnoty , on byl vždy jen polovičný temný. Nikdy se nedokázal podívat na někoho kdo je jen krok od smrti...Na nikoho nedokázal zamířit ani zbraň. No i tak se uměl bít. Ve světě temnoty byl nucen se to naučit. A i když ho jeho bratr neměl moc rád tak nechtěl aby ho zahambil jeho bratr tím že se neumí ani pořádně prát. Na druhé straně on zapříčinil to že nesnesl pohled na smrt. Ten osudný den mu řekl něco navždy rozbilo jejich braterství. To však není podstatné. Teď tu sedí sám v zatuchnutné mísnosti bez oken a krom občasného kvapkání toxikované vody ze stropovích trupek bylo v místnosti slyšet jen jeho dýchaní. Ale moc dobře věděl že za železnými ocelovými dveřmi stoji bodyguardi .
Díky tomu jedu mu bylo opravdu špatně avšak věděl že to přežije. Byl z tátovy strany světlím králem. Ale to se nikdo nikdy nesmí dozvědět. Brzy účinky jedu odezní , ale jizvy už navždy budou zdobit jeho jemnou sněhově bílou pleť. Jeho jizvy nebudou bíle jako první sníh ale ani černé jako hluboká noc. Budou jemně purpurové. Barva opravdu hezká, tedy pokud nezdobí zrovna vaší pleť, nebo tedy jednu půlku obličeje. V divných čárach. Jizvy se vyléčí jen tomu kdo najde druhou část svého srdce a podstoupí nějakou zvláštní věc co se v jejich světě nazývá "akrilková opojotost " do teď to nikdo neví vysvětlit.
Což je témněř nemožné.A on tu stejně pobude možná už na věčnost. Po tváři mu začali stekat drobné slzy. Je slaboch...má strach...je neschopný. Chtěl jen dobro. Aby byl tento svět lepší než jeho pověst doteď. Jen tak se potuloval po městě. Pak se kolem něj obkloučili lidé a on hlupák jelikož nechtěl problémi tak šel s nima. Jeho moc určitě nebyla předpovídat budoucnost. Jeho schopností totiž bylo jen jediné... A to bylo takzvané modonreovo kouzlo. Uměl nechat objevit a zmizet předměty...
Pak ho to trklo...bože jaky byl jen idiot. Sevřel ruce v pěst , zavřel oči a nakrčil nos. V mysli si začal přestavovat univerzální klíč vyrobeny z národného kamenu světlých, se smaragdu. Otevřel oči které zářili ledově modrou a v ruce svíral onen klíč, nádherný ostrý a pevný,přesně takový Jaký si ho přectavil.
Tak a teď je čas...I když je slabý zvládne to. Je čas na útěk.
ČTEŠ
Zastavený Svět (L>G<BT)
ActionKdyby se mělo všechno zastavit během pár vteřin, co by ste udělali? Celý svět by doufal že se najde někdo kdo to zastaví. Na světě se objeví 2 národy. Jedni, co chtějí tuhle skázu zastavit, a druzí ti který jí chtějí docílit. Oba národy jsou obdařen...