@dracoscor_malfoy: Merhaba baba.
@dracoscor_malfoy: Ben Draco Scorpius Malfoy.
@dracoscor_malfoy: Beni uzaklardan izlediğini, neler olup bittiğini bildiğini biliyorum.
@dracoscor_malfoy: Ama yine de bu şekilde de söylemek istedim.
@dracoscor_malfoy: Bu muggle aletinden annem bana bir sürü fotoğrafını gösterdi.
@dracoscor_malfoy: Sana benziyorum baba.
@dracoscor_malfoy: Sarı saçlarım ve grimsi gözlerim var. Aynı sana benzeyen.
@dracoscor_malfoy: Hatta biliyor musun? Slytherin'e seçildim.
@dracoscor_malfoy: Annem ismimi dedeme bir teşekkür, sana ise hayatını bu denli güzelleştirebildiğin için koymuş.
@dracoscor_malfoy: Annem seni çok seviyor baba.
@dracoscor_malfoy: Ben de öyle.
@dracoscor_malfoy: Albus amcam bana seninle ilgili bir sürü komik olay anlatıyor.
@dracoscor_malfoy: En sevdiğin meyveler greyfurt ve elmaymış.
@dracoscor_malfoy: Greyfurt pek olmasa da yeşil elmaya ben de bayılıyorum.
@dracoscor_malfoy: En iyi olduğun ders iksirmiş. Benim de öyle. Profesör beni bir çok kez takdir etti.
@dracoscor_malfoy: Seni bir kez olsun görmeyi çok isterdim.
@dracoscormalfoy: Dedem senin çok güçlü bir adam olduğunu söyledi.
@dracoscormalfoy: Dedemle Malfoy'lara karşı çıkıp nasıl annemle evlendiğini anlattılar.
@dracoscormalfoy: Albus amcamın oğlu, Aidan ve Charles McLaggen'ın kızı, Coraline ile çok yakın arkadaşlarız.
@dracoscormalfoy: Ve Cora o kadar güzelki... Simsiyah saçları ve ona uyumlu yemyeşil gözleri var.
@dracoscormalfoy: James Amcam bize üçüncü altın üçlü diyor.
@dracoscormalfoy: Annem bana sinirlendiğinde sürekli huylarımın sana çektiğini söylüyor.
@dracoscor_malfoy: Senin eksikliğini çok hissediyor. Onu bir çok kez ağlarken gördüm.
@dracoscor_malfoy: Ama sen hiç merak etme. Anneme iyi bakacağım.
@dracoscor_malfoy: Umarım orada rahatsındır.
@dracoscor_malfoy: Çünkü burada her şey yolunda.
~SON~
Ve şurayada bir kaç Scorose gif'i bırakıyorum.
Soldaki Albus ve çok tatlı değiller mi fjpaöflaöx
Ve bu arada fotoğraflarda, giflerde Scorpius sarı saçlı değil ama orijinal halinde sarışın olduğunu hepimiz biliyoruz. Ve sarışın-kızıl bir çift bulamadığım için Scorpius'u sarı saçlı olarak düşünün. Gifler sadece bir örnekleme zaten istediğiniz kişiyle hayal edebilirsiniz onları<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange |Scorose Texting
Fanfiction@tuhaf1i: Bu hayattaki en değer verdiğim kadının, yani annemin, üzerine yemin ederim. Seni seviyorum Rose Weasley. Hikayenin tüm hakları Teen Wolf ekibinde saklı.