Haftalar önce keşfedilmiş parkta oturuyordu ikiside. Gülüşüyorlar ve birbirleri ile şakalaşıyorlardı. İkisi de rahat ve mutluydu. Beraberken mutlulardı ve gerçekten nefes alıyorlarmış gibi hissediyorlardı. Saçma muhabbetler bile onları düşündürmüyordu.
"Tamam tamam mola! Karnım ağrıyor."
Jimin kıkırdayarak başını Jungkook'un omzuna koymuş ve çimleri yolmaya başlamıştı.
"Çok güzel kokuyorsun."
"Saçımı mı kokladın sen? Sapık!"
Jungkook gülerek kollarını Jimin'e sarmış ve kendini geri atarak ikisinin de çimlerin üzerine uzanmasını sağladı. Şimdi ise saçlarını öpüyordu.
"Evet sevgilin bir sapık. Ne gıcık adamım!"
"Öylesin. Ya! Bu saçı yapmak için çok uğraşıyorum!"
"Benim için mi?"
"Hayır. Kampüste Alman bir sarışın var."
"Jimin!"
Gülerek kendini yüzü koyun çevirmiş ve Jungkook'un yanağını sıkmıştı.
"Kıskanınca çok şirin oluyorsun tavşan çocuk."
"Öyle mi?"
Doğrulunca Jimin de oturur hale gelmişti.
"Beni mi deniyorsunuz bayım?"
"Kkkk hayır."
"Telafi et."
"Kookie."
"Bana ne ya! Öpsene."
Tatlı tatlı gülümseyen çocuğa oda gülümsemiş ve yaklaşıp dudaklarınabir öpücük kondurmuştu.
Jungkook dudaklarını ısırıp tekrar Jimin'e yaklaştı ve bu seferki öpücük daha uzun oldu. Sonucunda ikisi de gülümsüyordu.
"Seni seviyorum."
Yanakları al al olan Jimin yüzünü Jungkook'un boynuna saklamış, ardından omzuna vurmuştu.
"Aniden deme dedim sana."
"Kkkk, istediğim cevap bu değildi."
"Bendeseviyorum."
"Anlamadım."
"Sefiom."
"Hım?"
"Bende seni seviyorum!"
Kafasını kaldırıp dudağına sert ve kısa bir öpücük koyup yüzünü geri yerleştirmişti. Jungkook ise kıpırdamadan duruyordu.
"Sus şimdi yanağım yanıyor..."
"Hah!.. Deliriyorum sana."
"Sus dedim!"
Uzun olan yanağını Jimin'in başına yaslamış ve etragı izlemeye başlamıştı. Aşırı huzurlu hissediyordu. İkiside, mutluydu... Her şeyin sonunda.
__________
Hem 39 gibi gıcık bir sayıda bıraktım hemde biraz ucu açık bitirmeye çalıştım kabul
Umarım bu iyi bir final olmuştur
Gerçekten bitti bu sefer
Seviliyorsunuz