ashton
beau-lucifer: myślisz, że kiedykolwiek pokochasz Michaela? żałujesz tego seksu?
a: dlaczego miałbym pokochać kogoś takiego jak on? poza tym on nigdy nie pokocha kogoś tak szalonego jak ja, więc jaki to ma cel? i nie, nie żałuję tego. byliśmy pijani i to nic nie znaczyło.
1DAndLMChangedMe: Jest jakiś powód, dla którego nienawidzisz Michaela, ale pozwoliłeś mu się pieprzyć, kiedy byliście pijani? Chcę usłyszeć tę historię i nawet nie kłam
a: przecież to nic nie znaczyło, więc dlaczego miałbym robić wielką sprawę z tego, że uprawialiśmy seks?
5_Seconds_Of_Wow: Myślisz, że ktoś mógłby pomóc ci pozbyć się myśli samobójczych?
a: nie wiem. nie jestem pewny, czy można mi pomóc.
foodislyfee: Jak tam seks z mikeyem?
a: jest w tym dobry, co jeszcze chcesz wiedzieć?
aussiemyheart: kto popchnął cię do tego, że chcesz popełnić samobójstwo?
a: dlaczego miałbym chcieć żyć w świecie, w którym ktoś zawsze będzie mnie oceniał?
xIrwinftPizzax: Dlaczego masz myśli samobójcze i depresję?
a: świat nie ma sensu.
hemmoandhood: Jaki jest twój problem? Nienawidzisz michaela, ale uprawiasz z nim seks, co?
a: jaką różnicę robi to czy go nienawidzę, czy nie?
michael
1DAndLMChangedMe: Czy NAPRAWDĘ lubisz Ashtona, jakby jako przyjaciela czy kogoś więcej?
m: tak, lubię go. w sposób, w jaki prawdopodobnie nie powinienem.
5_Seconds_Of_Wow: kurwa, dlaczego pracujesz w sklepie z komiksami?
m: zniżki na spidermana.
aussiemyheart: jaki jest twój sekret na bycie szczęśliwym? naprawdę tego potrzebuję, stary
m: nie wiem. po prostu widzę światełko w tunelu.
xIrwinftPizzax: Co sądzisz o ashtonie? ;) ;) ;)
m: wydaje się być świetnym gościem, ale jest strasznie krzykliwy. po prostu chcę go poznać.
amnalol: dlaczego tak często malujesz włosy???
m: jestem niezdecydowany.
jigglypunkirwin: Dlaczego przez cały czas jesteś taki szczęśliwy
m: wierzę w nadzieję.
UniCornAmme: Jak możesz być taki szczęśliwy, kiedy wszystko w życiu jest beznadziejne?
m: musisz obejrzeć film lego.
PeanutButterClifford: Jaki będzie następny kolor włosów?
m: blond.
luke
5_Seconds_Of_Wow: Jak dowiedziałeś się o tym, że Ashton ma depresję/myśli samobójcze?
l: pewnego dnia zobaczyłem, jak tnie się pod prysznicem. to był makabryczny widok wypełniony wieloma krzykami i płaczem.
aussiemyheart: jesteś zainteresowany ashtonem / podobał ci się kiedyś ashton?
l: tak, kiedy go poznałem. ale potem stał się moim najlepszym przyjacielem i nie chcę niczego więcej.
xIrwinftPizzax: Podobał ci się kiedyś ash?
l: kiedy poznaliśmy się w ósmej klasie.
jigglypunkirwin: co u rodzinki
l: dobrze. a u twojej?
alex
x_walkingtravesty_x: alex, czy i luke, wiesz, cim cim ci rim cim?
a: o tak.
5_Seconds_Of_Wow: czy ty i Luke jesteście razem
a: w sumie to nie wiem. może?
aussiemyheart: ty i luke jesteście parą czy po prostu przyjaciółmi z korzyściami?
a: prawdopodobnie to drugie.
xIrwinftPizza: jak bardzo seksowny jest alex?
a: ogromnie, jeśli mam sam stwierdzić.
jigglypunkirwin: cim cim ci rim cim? ;)
a: tylko z lukiem
FieryMix: skoro nie ma jalexa, mogę wziąć sobie jacka?
a: jest cały twój. bierz go.
CZYTASZ
BLEACH ━ MASHTON
Fanfictionniektórzy używają wybielacza do rozjaśnienia swoich włosów. niektórzy używają go, aby się zabić. © bipolaraity | 2019