Merhaba sevgili okur,
Kısaca yeni hikayem hakkında açıklama yapmak istiyorum. Beni bu platformda birçok okurun tanımasına vesile olan Renda İkizleri serimi okumuş ya da duymuşsan bu yeni hikayeye ayak uydurman da epey kolay olacaktır. İlk defa böyle bir kurgu okuyacaksan da endişelenme, akışına bırak ve kurgu seni nasıl içine çekiyor görüp, tadını çıkar.
Gök Süvarileri de tıpkı Renda İkizleri gibi oyun tabanlı bir kurgudur. Mmorg ve RPG sever biri olarak aklıma gelen bir fikirle başlayan Renda İkizleri akımı Gök Süvarileri ile devam edecek. Karakterler oynadığım birkaç oyundan esinlenilmiş ama herhangi bir oyundan direk kopyalanmamış, Evren ve Sınıflar bölümünde okuyacağınız üzere kendi oluşturduğum bir evrende benim hayal gücümle yeniden şekillendirilmiş ve isimlendirilmişlerdir.
Sınıflar, yetenekler, haritalar, kast sistemi ve daha birçok detayı aylardır düşünüp not alıyorum. Fikir çok önce aklıma geldiği halde elbette bu tür geniş tabanlı hikayeleri birden yazıp ortaya çıkarmak kolay değil. Çünkü tıpkı Renda İkizleri'nde olduğu gibi evren ve detaylar ben hikayeyi yazdıkça büyüyecek, genişleyecek ve çeşitlenecek.
Hikaye içerisinde birçok görsel kullanmayı ve hayalinizi canlı tutmayı hedefliyorum. Karakterler içinse gerçek modeller kullanmayı düşünmüyorum. Hikayenin havasına uygun olarak karakterler için çeşitli anime, oyun veya illüstrasyon çalışmalarından faydalanacağım. Çünkü karakterler gerçek insan modellerin aktaramayacağı görsel görüntü ve giyim şekillerine sahip olacak ve hayalinizi daraltmak istemiyorum.
Renda İkizleri, karakter, kurgu ve evreniyle binlerce okurun kalbine girmeme vesile olmakla kalmayıp birçok okura kitap okumayı sevdirdi, fantastik okumam, diyenlerin fikrini değiştirdi ve eserler basılı hale geldikten sonra da hiç tanımadığım okurlar kitaplarımı okuduktan sonra bana ulaşıp teşekkürlerini, duygu ve düşüncelerini aktarmaya başladılar. Bu gerçekten muhteşem bir deneyim ve ikinci kez aynı türde ama farklı bir hikaye yazmayı istememe neden oldu açıkçası. Umarım yine aynı ruhu ve heyecanı yakalarız.
Söylediğim gibi bu yeni bir kurgu ve benzerlikler olsa da bu oyun tabanlı olmasından kaynaklanıyor ve kurgu içerisinde benzerliklerin genel hatlarla sınırlı kalacağını, hikayenin kendi içerisinde oldukça farklı ve kendine has olduğunu göreceksin. Kendimi tekrar etmeyi sevmem ve bunu vakit kaybı sayarım, o sebeple önyargılı okurlar için bir hatırlatmadır bu.
Şimdi daha tecrübeli ve daha geniş bir birikimle geliyorum. Eğer bu evrende Gök Süvarilerle maceradan maceraya atılmak istiyorsan lütfen bize katıl. Yine ve yeniden geri dönmek istemeyeceğin bir yere gideceğiz...
SiyahLotus_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SURIEN / GÖK SÜVARİLERİ
FantasyHitreads uygulamasıyla yaptığım anlaşma nedeniyle 1. ve 2. kitabın ilk 3 bölümü yayımdadır. 1. ve 2. kitap Hitreads uygulamasında yüklüdür. Uygulamayı indirip Surien'i okuyarak bana destek olabilirsiniz. Daha detaylı açıklama kitabın içinde 'SURİENÊ...