Hay bin teletabi

56 2 0
                                    

MEDYA; Hira'nın okul kıyafeti.

Güldü. Sadece güldü ve "Görüşücez ufaklık" dedi. Sinirlerim tepeme fırladı. Nasıl bu kadar sakin olabiliyodu, yada o bu kadar sakin olunca ben neden bu kadar sinirleniyordum.

DOĞUKAN'DAN

Hala gülüyordum. Aynada kendime baktıkça gülüyordum. "Bay küstah demek". Kendi kendime onu tekrar edip gülüyordum. Heryerim un. Normalde bunun bedelini 32 yerinden bıçaklayarak ödetirdim ama. Olmadı. Sadece güldüm. Var bu kızda bi işler ama hadi hayırlısı.

HİRA

Eve geçtim. Teyzem "telefonun olmadığı içinde Türkan sana haber verememiş özel okulda okumak istemediğini ama bulduğu her fırsatta yanına geleceğini seni asla yalnız bırakmayacğını söyledi" işte bu olmadı. Ben sana bunun hesabını soracağım Türkan hanım. "Okul kıyafetlerin odanda. Istersen ayakkabı almaya çıkabilirsin diyip kredi kartını uzattı. Bana? Kredi?? Kartı? Bide nakit 200 veriyordu. Ee tespitlerim doğru çıkıyordu. Bu kadın para sıçıyor. Kabul etmedim tabi önce "Olmaz Nisa teyze" desemde kabul etmedi. Bende onu öpüp odama çıktım. Canım yemek yemek istemiyordu. Uyuyacaktım. Yada şu bay küstahı düşünecektim.

Dur bidakika teyzem okul kıyafeti demişti bu mu lan? Yok denecek bi etek bide beyaz gömlek. Bu nasıl okul lan? Ben giyemem ki etek rahat edemem. Ama teyzem almış koymuş buraya "Bon bono goymom" diyemem tabiki. İnşallah okulda abaza yoktur dualarımla uyudum.

"Uyan prensesim" diye bi ses duydum gözlerimi aralarken. Lan böyle uyanmak ne güzel bişi. Hep yapalım bunu.

"Günaydın teyze"

"Hadi giyin üzerini aşağıya in kahvaltı hazır" diyip saçlarımı öptü ve gitti.

Bugün zenginler gibi uyandım ay pardon ben zenginim zaten. Kalkıp okul kıyafetlerimi üzerine de pembe hırkamı giyindim yemin ediyom hırkam etekten uzun lan. Neyse sorun çıkarmak yok. Kahvaltıya indiğimde teyzem yoktu işe gitmiş, şöför beni okula bırakcakmış. Lan şöförle okula gidicem şu lüxe bak. Bizim hizmetli abla bana bi kutu uzattı. Teyzeniz bıraktı sizinmiş. Olum bu kadın hep böyle olacaksa benim yerime okula gidicek biri bulsun ben yatıyım hep. Kutuyu açtım ve wowwoowoowowoowoooooovvv Iphone 5s mi o? Öldüm mü ya ben kesin öldüm bakıyım ölmemişim. Çantama telefonu koymadım tabiki elimde uğraşıyordum bide faturalı hat ulan ya. Yerim ben bu hatunu. Hemen whatsapp yükledim. Dışarı çıktım şöför beni bekliyordu. Kapımı açtı. Lan kapım bile açılıyo kesin öldüm haberim yok ya.

15 dakika sonra okula gelmiştik. Okulda okul yani kocaman deve kadar mübarek. Biri kapımı açtı. Tabi ya şöför. Zenginim dimi ben (yana bakıp sırıtan emoji).

Okula girdim. Herkes mal mal bakıyo. Al işte en sevmediğim olay bu. Şimdi gıcık olacaklar bazıları kankam olacak. Biz dövüvez bunları hep böyle olur. Hep ekşın bu olaylar. Birine müdürün odasını sordum gösterdi. Zaten yanımdaymış. Ne mal oldum ya.

Müdür de maşallah he baya yakışıklı. Güldü "merhaba Hira. Okulumuza hoşgeldin." Ben gelmeden adım gelmiş okula. "Ders başlayacak seni sınıfına çıkarayım" diyip kapıyı gösterdi.

İnşallah bütün hocalar böyledir ya. Utanmasam yavşıycam "Ilk sevgilim ol aşkım" diycem. Maalesef yurtta büyüyünce hiç sevgiliniz olamıyo. Pardon bi sevgilim var, basketbol. Valla tek aşkım o yani.

"Geldik" diye bi ses duydum. Dolmuştayım sandım ama sınıfa gelmişiz lan.

Zengin girişi yaptım sınıfa. Müdür

"Bu arkadaşınız okulumuza yeni geldi. Adı.."

"Hira" dedi arkadan bi ses gülerek.

Hay bin teletabi..

SakalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin