MEDYA; Hira'nın gözleri
Mutlu okumalaarrrrrr :))
Müdür boğazını temizleyerek, "Tanıştığınıza göre, iyi dersler Hira'cım" diyip sınıftan çıktı. Ya beni başka sınıfa atın bu çocuk beni yer ya.
Kim mi bu çocuk. Tabiki bay küstah. Doğukan. Neyse artık katlancaz.
Boş bi sıra ararken sınıfın erkekleri "Boroso boş" sesleri çıkarmaya başladı tabi. Ve bir ayı sesi duydum o sırada
"Herkesi yanı dolu, öyle değil mi gençler".
Bizim adam kılıklı sınıf arkadaşlarımızın evet cevaplarını duyunca sinirle ona döndüm. Sınıftan çıkmaya yeltendiğim anda "Benim yanım hariç" diyip yanındaki çocuğu yere attı. Öyle mi bay küstah? Gör bakalım el mi yaman Hira mı yaman.
Onun yerini gösterip "Burasıda boş mu?" Dedim. "Görmüyo musun buz göz ben oturuyorum" dedi. "Pardon burdan bakınca boş gözüküyo" diyip sırıttım. Yerime oturup başımı sıraya yasladım nasıl uykum vardı anlatamam. Uyandığımda 3. Dersteydim. Hadi be. 3 derste hiç bi hoca beni kaldırmadı mı. Olum özel okul ne güzel lan.
"Uyandın mı buz göz"
Ya bu çocuk niye mal, tamam kabul çok yakışıklı ama ya ben ne diyom tipe bak ayran iç. Öyle kötü.
"Buz göz ne be?"
"Senin gibilere diyoruz" diyip burnumdan makas aldı.
Güldüm. "Güzelde gülüyon he" dedi.
"Gozoldo goloyon ho" diye onu taklit edip güldüm. Ve uyudum.
Uyandığımda son dersti. Uyumaktan çok yoruldum eve gidip uyuycam. Yeap