6

9 1 0
                                    

Medya : ekin 

   "Allah belanı versin allah seniğğ kahretsin bana gelen sana gelsin yaaarrrrr"hep bir ağızdan tezahürat yerine ismail yk söylüyorduk basket takımı sinirle bize bakıyordu ne var yani bizde böyle tipleriz sınıfın en gereksiz insanı olan efe basketçilerin bakışlarından korkunca çok yanlış tezahüratlara girdi koçun burda olduğunu unutup"bağırmayan taraftar sikt-"son anda agzının üstüne yediği tokatla ne dediginin farkına vardı "abi niye uyarmıyorsunuz siki tutuyordum"dedi bulut ya sabır çekmeye başlamıştı gülerek bulutun omzuna kolumu attım "özür dilerim kardeşim tekrar tekrar " dedim bulut yüzüme baktı ve gülümsedi "ya şapşik "dedi aptal aptal kahkaha atmaya başladık kafamı saha tarafına cevirince urazla gözgöze geldik elindeki topu yere fırlatıp soyunma odalarının tarafına dogru ilerledi "bunun havası kime lan " dedim buluta dönüp dudağını büküp
"Bilemem" dedi biraz daha arkasından baktım zalımın götüde güzeldi şimdi ne güzele bakmak sevaptır bulut yanımda ıslık çalmaya başlayınca ona döndüm 'ne oluyor lan' hafifçe dudağının yan tarafları yukari doğru kıvrılmaya başladı kısık sesle birsey söylemeye başladı'havada aşk kokusu var havada aşk kokusu vaaaar'bu kendimi kornetto reklamında gibi hissetmeme neden olsada kaşlarımı çattım ne aşkı aslanım biz kalbimize kilit vurduk"kendimi arka mahallelerinin ağır abisi gibi hissetmiştim ve bu midemi bulandırdı keko sevmiyorum suçmu?bulut daha fazla kahkaha atmaya başladı "lan ekin bir gün mahalle abileri seni delecek haberin yok ne bu sütyenden fırlayan gögüs gibi gıcık edici tavırlar"bu seferde ben gülmüştüm sütyenden fırlayan göğüs? O ne be öyle aniden çıkan kol kopcası daha iyiydi buluta döndüm"aslanım sen benden habersiz sütyencidemi çalıştın nedir bu kadar bilginin kaynagı hı?"bulut 80 yaşına basmış bunak neneler gibi"cık cık cık gençlik bitmiş "deyince gülümsememi tutamadim bulutun taklit yetenekleri çok gelişmişti recep ivedikten bülent ersoya kadar gider gelirdi ramiz dayı ve kuzey tekinoglunu saymıyorum bile onlardan taklit olsa bile tırsıyoruz reiss abimizssss kolumu bulutun omzuna attım "mesele çakal olmakta değil yeğen asıl mesele çakallarla dans edebilmekte"burdan arka sokaklar mesut kalbimi verdim bulut o sırada arka fondan zıptıçıktı zıpıttıçıkkıttı diyordu kolum hala omzundayken yürümeye başladık salondan çıkacakken kapıdan ikimizin birlikte sığmayacağına karar verince kolumu aşağı indirdim "önden bayanlar" diyerek elimi geç dercesine uzattım öne doğru önce kaşlarını çattı sonra bacak arasını işaret edip"çıkaracağım babayı göreceksin bayanı" bir adım geri kaçtım elimi ağzıma getirdim "çok korktum şuan " halime güldü ve kafasını bundan adam olmaz der gibi sallayıp kapıdan çıktı adımımı attıgım anda temiz hava yerine yine birşeye çarptım bulutun sırtı olduğunu düşündüğüm için "ulan mal bulut senin babandan bahsederken az kalsın benim baba ölüyordu kıçına çarptım lan"dedim penisimi tutarak iyide şuan önümdeki bir sırt degildi birde bulut bu kadar uzun degildi amk kafamı kaldırıp tam kimsin lan sen diyecekken ağzım açıldığı gibi kapandı gözlerimse ağzımdan bin kat daha fazla açıldı şimdi boku yemiştim.

||||||||||||||||||||||||||||||||

Helllöö boş okuyup geçme hayrına küçük yıldıza dokun birde yorum yap be ölmezsin❤❤❤

BEKLE! (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin