11

6 1 0
                                    

Geriye çekilmiyordum artık ama biri ellerimi tutarken diğeri gözlerimi kapattı daha sonra bana yaklaşan adım sesleri duydum bana yaklaşıyordu kokusunu hissediyordum geliyordu yakınımda durdu adım sesleri artık kokuyu daha çok hissediyordum sonra ise melodik bir ses duydum onun sesiydi ;

  Tut elimi burdan gidelim 
  Olmaz demeden dinle beni bi
  Rüzgarım söndü dindi ateşim
  Ah bebeğim ben hala deliyim.

Sesi o kadar güzeldi ki kendimi şarkıya eşlik ederken buldum.

   Sen yokken ne gece nede gündüz
   Ne ay var ne tek bir yıldız                         göremiyorum
   Heryer karanlık
   Ve ıssız
   Göremiyorum

   Seslerimiz birbirine o kadar güzel uymuştu ki ben bile şaşırıyordum yüzünü görmeden tenini hissetmeden nerdeyse konuşmadım diyecek kadar az konuştuğum ama bu kadar düşündüğüm merak ettiğim kalbimi hızlandıran biri olmamıştı hala şarkının güzelliğiyle kulaklarım mest oluyorken bana yaklaşan bir nefes hissettim daha sonra ise dudaklarıma değen yumuşak dudakları yaşadığım şok dudağımı emen enfes tat aman aman nerelere geldik deme isteği  uyandırmıştı bende, ben bir erkekle öpüşüyordum ama çok güzel hissettiriyordu elim istemsizce ensesine çıktı ona karşılık vermeye başladığım an durdu geri çekildi ve beni geriye çeken 2 kişiye sessizce"gidin"dedi sonra uzaklaşan ayak sesleri ve kapanan kapının sesi yankılandı boş çatı katında belime sarılan bir kol yanağıma çıkan bir el elmacık kemiklerimi okşayan bir parmak anın büyüsü ile yanağımı eline daha çok bastırdım elimi ensesine attığım anda şapkası düşmüştü saçlarını hissediyordum gözlerimi açmalıydı onu görmeliydim ama bir harekkette bulunmuyordum gözlerimi açması için alnını anlıma yasladı yine bir mırıltı çıktı ağzından "tenin almış beyazlığını aydan saçlarının rengi geceden bundan geceye sevdam " sesi o kadar güzeldiki insanın saatlerce dinleyesi geliyordu "sesin ve kokun o kadar güzel ki anlatamam sencede seni görmek hakkım değilmi "dedim, sert bir sesle "hayır hakkın değil"dedi "ama görmek istiyorum nolur" diye yalvardım "biraz daha zamanın var sevgilim ısrar etme" dudaklarımı araladım o ise konuşmama izin vermeden yeniden birleştirdi dudaklarımızı o kadar güzel öpüyordu insan ruhunu dudaklarına bırakıyordu sanki hep öpmek isteyeceğim bir dudak alt dudağımı ağzının içine iyice çekip ısırdı acıyla inledim bende üst dudağını çekiştirdim dilini ağzımın içinde hissettim dillerimiz buluştuğunda midemin bulanacağını düşünürken yeni tanıştığım o tat bana düşüncemin yanlış olduğunu kanıtladı bırakmak istenmeyecek bir tatdı o kadar güzel o kadar vazgeçilmez dudaklarımız ayrıldığında konuşacağını sanarken o benden hızla ayrıldı "seni çok seviyorum sevgilim"dedi son kez kapıya yaklaşan ayak seslerini duyuyordum o dudaklarını sesini tenini sürekli duymak hissetmek istiyordum kapının kapanma sesi gelmedi için hala burda olduğunu biliyordum elim göz bandını açmak için arlaya giderken yeniden hareketlenen ayak seslerini duydum ve konuşmaya başladım; "her öğle arası burda buluşalım sevgilim " (Y/N sevgilin miyim gerçekten ayyys) durdu "peki sevgilim "dedi gözlerim sonunda ışık gördüğünde bir oh çektim ama dudaklarım yanıyordu duvara dayalı aynayı elime aldım dudaklarım patlamıştı amk sömürmüştü ama her anına değerdi kapı açıldı içeriye giren ikiliye ağzım açık baka kaldım "oha amk sizi serefsizler".

//////////////////////////////////////

Okuyanlar kendini belli edebilirmi lütfen hepinizive karakterlerimi seviyorum gdjsvqyd neyse saçmalıyorum ben kaçtım muah  ❤💙💙❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEKLE! (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin