Medya:yeni uyanmış ponçik bir bulut
Boku yedim amk utangaçca kafamı kaldırdım"müdürüm"dedim lan millet kapıdan çıkınca sevdigine falan çarpar ben okulun müdürüne çarpıyorum kaşlarını sinirle çatıp"hemen babanı çağırıyorsun artık senin babaya olanlarla o ilgilenecek karşında müdür var senin ve burası bir öğrenim merkezi siz ne için burda bulunuyorsunuz kendinize gelin babayı anayı disiplin kurulu göstermesin size sonra "adam tek nefeste bunları söylerken benim gözlerim dahada büyüyordu olay babamı çağırmak değildi çünkü o zaten anlardı beni adam psikolog beni anlamasında kimi anlasın olay disiplin kuruluydu 2 uzaklaştırma 3 tutanağım vardı bir disiplin daha alırsan siki tümüyle tutardım işte o zaman annemi kimse tutamazdı babamın aksine annem okul konusunda tutucuydu diğer herhangi birseyde ise gayet kafa dengi bir kadındı onunda psikolojisi bozuk okul okul okul diyor sürekli babamla o kadar yakın temasta olmalarına rağmen hiç düzelmedi ruh hali müdür hala yüzüme bakarken"peki müdürüm hemen arıyorum"diyerek elimi cebime attım telefonu çıkardığım anda beynimde siren sesleri yankılanmaya başladı ben müdürün karşında okul içine kullanımı yasak olan telefonumu çıkarmıştım hemde babama müdürün okula velimi çağırdığını söylemek için müdür bu sefer bildigin bağırarak telefonu elimden aldı "Oglum bu ne yürek mi yedin bu sefer kesin disiplinliksin babanda kurtaramaz seni git artık birazda başka okullar uğraşsın seninle vallahi ben bıktım "adam içinde ne tutmuş bana bu kadar vallahi bende şuan kendimden bıktım ne illet bir insanmışım allah benim canımı alsın tövbe bu sırada arkadan tanımadığım bir ses"hocam o telefon benim bugün antrenman için geldim ekinde benim yakın arkadaşım düşmesin diye ona vermiştim şimdi almaya geliyordum yanlış anladınız "dedi bu babayiğit delikanlı can kurtarıcı kimmiş diye döndügümde merti gördüm hani şu daş olan dudağında piercing olan ultra yakışıklı olan lan ben yoksa aseksüellikten biseksüelliğemi geçiş yaptım bu çocukla gerçi meltem var lan biz onla hala çıkıyormuyuz ben o kızı unuttum komple müdür bana ucuz atlattın bakışı atarken merte döndü "mert evladım seni severim bilirsin inanmadım bu dedigine ama yalan söylemeyeceginide biliyorum bu hergeleyi koruyorsan yanlış yapıyorsun "dedi bana hergele dedi bana bana ekine yüce ekine lan ben egolu bir insan degilim nerden geldi bu telefonu merte verdi "seninde hala velini bekliyorum en geç yarın odamda göreceğim o veliyi" dedi ben peki hocam anlamında kafamı salladım merte döndüm reis o piercingi emikleyebilirmiyim saçmalama dudağın kesinlikle o güzel penbeligiyle dikkatimi çekmiyor sadece piercing tabiki o dolgun dudakları ısırmak istemiyorum allah tutmayın lan beni .
Tabiki bir bok yapamadım sessizce merte dönüp "teşekkür ederim mert"dedim" az kalsın okuldan atılıyordum iyiki geldin minnettarım bir kahve ısmarlayabilirim ama okuldakini sevmiyorum zaten kacacaktık sende çıkıyorsun sanırım şu köşedeki kafeye götürebilirim seni" mert gülümseyerek "nefes al ufaklık "dedi ya ben senin o dudaklarını tövbe taktım ben o dudaklara ne olur bir kere bademcik ameliyatı yapsam hıııı ben merte daha doğrusu dudaklarına bakarken "ekin ekin ekin beni duyuyormusun" diyerek gözümün önünde elini sallıyordu"hı ne "sanki şoktan çıkmış gibi geri adım attım mert halime güldü "kahve diyorum kahve olur içeriz " ben aniden yaşadığım aydınlanmayla "haa bir an dalmışım hadi gidelim "dedim lan bir dakika bulut nerdeydi arkama önüme sağıma soluma baktım ama küçük sıçan hiç bir yerde yoktu "bulut oglum gel pisi pisi gel gel gel pisi pisi "elimi öne doğru uzatıp kedi gibi bulutu çağırırken mert ne yapıyor bu ruh hastası dercesine bana bakıyordu utandım amk "şey ben hep bulutu böyle çağırıyorum "dedim oda gülümsedi "işe yarıyormu bari" tam evet anında buraya damlıyor diyecekken gercekten üstümüz yağmur damlası misali düştü "ne yapıyorsun lan "dedim "kanka müdürü görünce tabana kuvvet dedim yanlışlıkla şehrin çıkışına gidiyordum zor tuttular " ben ağzımla he he işareti yaparken mert ben nereye düştüm diyordu içinden kolumu baya zorlayarak mertin omzuna attım buluta döndüm "biz yeni aşkımla kahve içmeye gidiyoruz sen bok iç "dedim bulut anında şok geçirdi o şokla merte döndü "lan ne çabuk söy-"mertin hızla bulutun ağzını kapattı ve bulutu benden uzaklaştırdı ne oluyor amk?
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Bir günde iki bölüm yine bendensiniz aslanlarım.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLE! (B×B)
Randomgizli numara:çiğköftecim Komagene beni sensiz koma gene. Ekin:kimsin? gizli numara:belalın. Ekin:engel basıyorum! engellediniz! Gençler hikayenin devamı @viskimnerde hesabından yayınlanacaktır