Artık gecenin sonunda beni tebrik etmek üzere çiçekleri getirdiler odama . Odamda artık bir sürü çiçek vardı.
. Beyaz yeşil ve kırmızı güller vardı. fakat aralarından bir tanesi vardı. bembeyaz tek bir tanesi parlıyordu adeta bunu görüyordum. Yüreğim sanki onu arayan bir tüy oldu. Ve bütün güller arasında o tüyü seçtim.
KARANLIĞIN KIYISINDA
Umut ışığı artık benim için tutunacak bir dal olacaktı.Bu dalın kırılmaması için elimden gelen herşeyi yaptım. Fakat dal beni farklı yollara götürdü. Beni sürükledi ve sürükledi. Keşke bu dalın içinde de bir ruh olsaydı. İçindeki ruhu adeta bana yansıtsaydı. Altın kalpli gül bana ulaştı ve benimle konuşmaya başladı.
GİZEMLİ RÜYA
'' Nasılsın güzel balerin?'' iyi misin umarım beni gördüğüne mutlu olmuşsundur. Keşke sana yardımcı olabilsem yanındayken. Artık sadece sen varsın benim için. Benim ruhum sana yardımcı olacak.
FERGE
Uykumda o biçim gülümsedim. Ve uykum dağılırken bir tüy geldi burnuma . irkildim. Ve irkilmem ile uyandım. Uyandığımda yanımdaki muhabbet kuşundan gelen tüymüş diyerek yeniden uyumaya başladım. Kesinlikle korkmuştum fakat bunu kendime belli etmedim.
Tedavim yeni yeni bitmişti.ben ise kanserin bana verdiği yılların yorgunluğu ile hemen uyudum.
Ben artık çok bitkindim.Bitkin oluşum adeta keskinlik veriyordu ruhuma . Keşke hiçbir şekilde kanseri yenmeseydim. Keşke ölümüm kanser hastalığından olsaydı. Ama artık yol yoktu. Ve yolumun tamamını balerinler ile doldurmuştum.
GİZEMLİ YOLLAR
Sağa ve sola yalpalandım. O kadar çok canım acıdı ki, artık dayanılmaz bir biçimde ağlamaya başladım. Ağlamamın tek bir sebebi ise kendi içimde yaşadığım duygulardı. Bale bana yardımcı olmuştu.
''HAREKETLERİYLE DANSI CANLANDIRDI KADIN''
Evet o kadın. O kadın neler yaşadı hayatı boyunca. Yetimhanedeki yaşamını bale çocuklarına harcayan bu kadın. Bir Fransız baleriniydi.Balerin bana baktı ve artık olmayacağını söyledi. Bunu söylemesi ile benim hayallerim yıkıldı. Hayallerimdeki en güzel kadını kaybettim. ve kadın adeta yeniden doğdu balenin doğuşu ile kadın hayat buldu.
HAYATIN ANLAMI
Hayatım artık bittiğinde sadece kendimi boşlukta hissettim. Bu boşlukta ne vardı biliyormusun balerinlerin getirdiği bir hediye olan diğer diyarlar
DİĞER DİYARIN PRENSESİ
''ışığı takip et, benim ruhumu adeta kendi ruhunda hissedeceksin.''Tütülerin havalarda uçarak yaptığı o dansın adı ne biliyor musun? '' diğer diyarın prensesi'' BALE
KUŞLARA FISILDA
Kuşların fısıldadığı, yerin ve gökyüzünün sürüklendiği o anda artık bir şeylerin değiştiğini farkettim. Bu fark ediş ile ışık söndü. Çünkü ışığın yardımı artık yerini balete bırakmıştı. Baletin bana olan yardımını asla unutmam.benim kanserli günlerimde ellerimden tutup '' hadi iyileş artık'' demesi benim ruhuma ruh katmıştı.
Artık tamamiyle iyiydim.Yapabileceğimin en iyisini yaptım iyileşmek için. Direnmek benim için adeta bir dans gibiydi. Ben ise o dansı sadece kendim için yaptım. Çünkü o dans benimdi.
Dansı sahiplenmiştim artık. Dansın benim üzerimde yatattığı etki bir kuşun kanat çırkışı kadar masumdu. Bu masumiyetini hiç kaybetme güzel dans. Seni her defasında tekrarlayacak ve ölesiye seveceğim. Benimle o kadar çok paylaştığın şey vardı ki aklımda hiç birini tutamıyorum artık.