FERGE
Aklımdaki soru işaretleri giderek büyüyor ve sorun olarak bana geri dönüyorlardı. Fakat yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Hayatımı etkileyen bu sorunlar benim için tutunacak bir dal değildi. Aslında hayatımda görmediğim şeyleri ben kendimde gördüm. Kendimi asla salmadan devam ettim yoluma.
Yetimhaneden çıkarken son kez arkama baktım.valizim ile gidiyordum. diğer 4 yetim balerin arkamdan ağlıyorlardı. Ben soğukkanlıydım ve soğuk kanlılığımı korumak zorundaydım.bahçeden çıktıktan sonra bir şey ile karşılaştım.
Küçük bir kızla oturduk sohbet ettik ismi arila idi. Arila bir ailenin tek kızıydı. Ailesi onu baleye göndermemişti. Fakat kızın bir özelliği vardı. gelecekten haberdardı. İnanılmaz derecede yetenekli bir insandı. Ve yeteneklerini iyi yönde kullanıyordu.
Arila:
'' benim yeteneklerim aslında sana bağlı ve seninle çok güzel işler başarabiliriz. Artık kendinin serbest bırak ve bana odaklan. Ne görüyorsun?
Ferge garipseyen bir ses ile;
Bale
Peki balenin içerisinde neler var?
Bir tutku, azim ve şevkat var.
O halde haydi başlayalım dans etmeye.
Arila geleceği görerek dans ediyordu.o tutkuyu hissetmişti. Aslında tutkunun ne demek olduğunu bilmiyordu Fakat aklındaki herşeyi söylemişti ona.
''Söylenenler doğru mu? ''Diye sordu arila
Ferge ne demek istediğini anlamadı ilk baştan. Fakat sonradan ne demek istediğini kavramaya başlamıştı.
TUTKUNUN ANLAMI;
Herşey bir son değil fakat yeni bir başlangıç ta değil. Aslında hayatındaki herşeyi gördün ve geçirdin. Fakat senin elinde olan herşey seninle kalacak. Belki de hayatının dönüm noktasını yaşadın. Fakat sen bir balerinin yaşayabileceği tüm acıları yaşadın.
AZİMİN ANLAMI;
Başarının yolu adeta sende bitiyor değil mi? Keşke bende senin gibi olabilseydim. Fakat olamadım. Beni yeteneğim sadece geleceği görmek. Senin nasıl bale yaptığın değil.
Fakat bir kuğuyu sana anlatayım.
Kuğunun kanatlarında acının ta kendisi olan endişe vardı. Endişeli kuğu adeta kanatlarının kapanışını izliyordu. Yerlerde laleler vardı. onları koklayarak öldü.