CJSB 💕1💕

44.1K 2.5K 139
                                    

"Yessssss!!!"

အိပ္ယာေပၚလွဲရင္း ဖုန္းၾကည့္ေနစဥ္ တက္လာေသာ Weibo Post တစ္ခုေၾကာင့္ ေရွာင္းက်န္႔ ရုတ္တရက္ထပင္ ထိုင္မိကာ အေပ်ာ္လြန္၍ ေမြ႕ရာအိအိေပၚ ခုန္ဆြခုန္ဆြ လုပ္ေနမိသည္..

ေစာင့္ေနခဲ့ရတာၾကာၿပီျဖစ္ေသာ သူ၏ idol ျဖစ္သည့္EXO အဖြဲ႕ Shanghai ကို world tour လာမည္ဆိုေသာေၾကာင့္ ေရွာင္းက်န္႔တစ္ေယာက္ ပါးစပ္ပင္မစိႏိုင္ေအာင္ ဖုန္းကို ၾကည့္ကာ အရူးလို ရယ္ေနရင္း အိပ္ယာေပၚ လူးလိမ့္ေနစဥ္ ကားဟြန္းသံၾကား၍ အေပ်ာ္ကေလးမ်ား ပ်က္သြားရသည္..

Baby ေရာက္လာၿပီမို႔ စာၾကည့္ခံုေပၚ အေျပးသြားကာ သခ်ၤာ textbook ႏွင့္ notebook တစ္အုပ္ကိုဖြင့္ၿပီး ဟန္မပ်က္ စာလုပ္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနေသာ္လည္း စိတ္က ေရွ႕လ concert ကို ဘယ္လို အေရာက္သြားရမလဲသာ အၾကံထုတ္ေနမိသည္..

Baby သည္ သူ႔ထက္တစ္ႏွစ္ငယ္ေသာ္လည္း သူ႔အား ငယ္စဥ္ကပင္ ပိုးေမြးသလိုေစာင့္ေရွာက္ကာ အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ႏွင့္ ခ်စ္ေပးသလို အခ်စ္ပိုလြန္းေတာ့လည္း မ်က္ခံုး ထူထူတန္းတန္းကေလးမ်ားကို တြန္႔ခ်ိဳးကာ မၾကာခဏ သဝန္တတ္ေပသည္..

လိုသည္ထက္ပို၍ သည္းသည္းလႈပ္ခ်စ္ၿပီး သဝန္တိုတတ္ေသာ Baby ေရွ႕တြင္ EXO နဲ႔ ပက္သက္သည္မ်ား ခဏခဏ မေျပာရဲသလို fangirls မ်ား ေသာင္းခ်ီရွိသည့္ venue ထဲသို႔ concert သြားၾကည့္မည္ဆိုပါက ပို၍ မျဖစ္ႏိုင္သည္မို႔ ေရွာင္းက်န္႔ ေရွ႕လအတြက္ ႀကိဳတင္ရင္ေမာကာ Baby ကို တစ္ပတ္လွည့္ၿပီး ခိုးထြက္ႏိုင္ရန္ ခုတည္းက စဥ္းစားရင္း သက္ေမာေငြ႕ေငြ႕ တစ္ခု ခ်လိုက္မိသည္..

တံခါးဖြင့္သံၾကား၍ မည္သူမွန္းတန္းသိေနသည္မို႔ ေဘာပင္ကို ခ်က္ခ်င္းေကာက္ကိုင္ကာ ေခါင္းငံု႔ၿပီး စာကို စိတ္ဝင္စားဟန္ျပဳေနစဥ္ ေနာက္ကေန ခါးကို ရစ္သိုင္းလာေသာ ရင္းႏွီးသည့္လက္တစ္သြယ္ကို ခံစားမိ၍ ေရွာင္းက်န္႔ျပံဳးမိလိုက္သည္..

ခါးေပၚက လက္တစ္စံုကို အသာအယာကိုင္ၿပီး ျဖဳတ္ခ်ရင္း ကိုယ္ကို တစ္ပတ္လွည့္ကာ Baby ကို ေမာ့ၾကည့္ေတာ့ ခ်စ္ရသူက သူ႔မူပိုင္ ခပ္ပါးပါး အျပံဳးတစ္ပြင့္ႏွင့္ မ်က္ဝန္းထဲကို လိွုက္လိွုက္လဲလဲၾကည့္ကာ ႏႈတ္ဆက္ေန၍ ခ်စ္ရသူ Babyရဲ႕ ခါးကို ျပန္ဖက္ကာ ယုန္သြားျဖဴျဖဴကေလးမ်ား စီတန္းကာ ေပၚလာသည္အထိ ရယ္ျပရင္း ခ်စ္သူ႔အျပံဳးကို တံု႔ျပန္လိုက္သည္..

CANDY JELLY SUGAR BABY( COMPLETED)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora