CJSB 💕2💕

25.1K 2.1K 153
                                    

ေရွာင္းက်န္႔တစ္ေယာက္ဦးစီး ဦးေဆာင္ျပဳ၍ က်ိရန္၊ယြီပင္းႏွင့္ ေဟာက္ရႊမ္းတို႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္သိုက္ Club သို႔ေရာက္ကာ ထင္တိုင္းၾကဲေနၾကသည္..

Tutorial ပိစိေလးေျဖၿပီးသည္ကို ဦးေႏွာက္ေဆးမည္ဟုဆိုကာ ေရွာင္းက်န္႔တစ္ေယာက္ ႏွစ္ခါပင့္စရာမလိုေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေပါက္ခ်လာျခင္းျဖစ္သည္..

တကယ္ေတာ့ ဒီေန႔ Baby ညသန္းေခါင္ေက်ာ္မွ နယ္က စက္ရံုကျပန္ေရာက္မည္ဆိုသည့္ အခြင့္အေရးကို လက္လႊတ္မခံပဲ ေရွာင္းက်န္႔တစ္ေယာက္ ေကာင္းေကာင္း လက္ဝယ္အသံုးခ်ကာ club ေရာက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္..

ယြီပင္းမွာေတာ့ နတ္မိမယ္ကေလးမ်ား ဝန္းရံ၍ ဝိုင္းတစ္ဝိုင္းတြင္ ပြဲက်ေနသလို က်ိရန္ကေတာ့ ေဟာက္ရႊမ္း၏ ေတာင္းဆိုမႈေၾကာင့္ မီးေရာင္ေအာက္တြင္ ခ်စ္သူစံုတြဲႏွစ္ေယာက္ဟာ ေသာက္ထားေသာ အရွိန္ကေလးျဖင့္ စိတ္ပါလက္ပါ ဒြန္႔ေနၾကေပသည္..

နဂိုကတည္းက မေသာက္ႏိုင္သျဖင့္ ေရွာင္းက်န္႔သည္ စပ်စ္ဝိုင္တစ္ခြက္ကိုသာ လက္ထဲတြင္ ကိုင္ထားရင္း မီးေရာင္စံုႏွင့္ EDM သံစဥ္မ်ားၾကား ျမဴးထူးကခုန္ကာ စိတ္ဖိစီးမႈ၊ ဘဝအေမာမ်ားကို ေျဖေဖ်ာက္ေနေသာ လူတစ္စုကိုသာ ၾကည့္ရင္း ခပ္ဆဆျပံဳးေနမိ၏..

Ringtone သံမၾကားရေသာ္လည္း ေဘာင္းဘီအိတ္ကပ္ထဲက တုန္ခါလာေသာ ဖုန္းေၾကာင့္ ဒီအခ်ိန္ message ပို႔မည္သူမွာ ႏွစ္ေယာက္မရွိေသာ Baby ဆီက Good Night Message ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ေရွာင္းက်န္႔ေတြးမိရင္း ျပံဳးလိုက္မိကာ ဖုန္းကို ဖြင့္လိုက္သည္..

^ေကာ..အိပ္ၿပီလား?^

^အင္း..ခုပဲ အိပ္ေတာ့မလို႔ Baby!^

ပိုးစိုးပက္စက္လွလွကေလး ညာလိုက္သည္..

^ဟုတ္လား? အာ့ဆို ေကာ ခဏေစာင့္ဦး! ကြ်န္ေတာ္အခု ၿမိဳ႕ထဲဝင္လာၿပီ..လုပ္ငန္းကိစၥက ထင္တာထက္ ေစာေစာၿပီးသြားတယ္..ေကာ ႀကိဳက္တဲ့ပူတင္းေလးဝယ္လာခဲ့တယ္..စားၿပီးမွအိပ္..ျပန္ေရာက္ရင္ ေတြ႕မယ္^

ဖုန္း screen ကို ၾကည့္ေနေသာ ေရွာင္းက်န္႔မ်က္ဝန္းမ်ားသည္ အံ့ဩျခင္း၊ထိတ္လန္႔ျခင္း စသည့္ ခံစားခ်က္တို႔ ဆင့္ကာဆင့္ကာ ယွက္ေျပး ေျပာင္းလဲသြားသည္..

CANDY JELLY SUGAR BABY( COMPLETED)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora