Still DongPyo Pov
"Sebenarnya..noona Yoohyeon tu my step sister" kata Dongpyo.
"YOU WHAT!!" Hyungjun automatik menjerit.
"Hiss jangan cakap kuat2 lah kalau orang lain dengar macam mana" Dongpyo memarahi Hyungjun.
"Mian aku terkejut sangat tadi" kata Hyungjun.
" Tapi still aku tak caya yang noona comel+ lawa tu you step sister" kata Hyungjun masih tidak dapat menerima hakikat.
"Kalau tak caya sudah" kata Dongpyo.
"Tapi aku nampak korang ni terlalu sweet lah pula" kata Hyungjun curiga.
"Tau tak yang aku sayang sangat kat noona
comel aku tu, dia selalu masak dan hias comel2 pastu bagi aku makan sampai berat badan aku naik secara mendadak" Dongpyo bercerita sambil tersengih2."Kau ni macam dah kemaruk sangat kat noona kau tu kenapa? " soal Hyungjun.
"Kau tak de noona jadi kau tak kan rasa apa aku rasa" kata Dongpyo sambil menjeling Hyungjun.
"Apa2 lah" kata Hyungjun lalu meningalkan Dongpyo.
"Yahh Hyungjun ~ahh wait for me" Dongpyo mengejar Hyungjun.
YooHyeon pov
"Wei kau ni bercinta dengan budak HOSTUFF tu ke" kata siyeon.
" ani " jawab Yoohyeon sepatah.
Yoohyeon mencapai handphone , headphone dan komiknya yang setebal kamus lalu meninggalkan siyeon.
"Wei kau nak gi mana pula ni" kata siyeon.
Yoohyeon memberhentikan langkah lalu menoleh ke arah siyeon. " saem Hendry tak dekan jadi aku nak gi ROOTOF " kata Yoohyeon lalu meneruskan perjalanan.
Di ROOTOF sekolah..
Yoohyeon kusyuk membaca sesekali dia menyanyi2 kecil mengikut rentak lagu yang keluar dari headphonenya.
Tanpa dia sedari seorang namja asyik merenungnya sambil tersenyum2.
Yoohyeon menoleh belakang..seorang Namja berdiri betul2 di belakang Yoohyeon.
"Kapjagia " latah Yoohyeon terkeluar.
Namja itu tergelak apabila mendengar Yoohyeon melatah.
Yoohyeon menahan malu. " Du..Duguseayo" kata Yoohyeon kepada namja itu.
" you dident know me" namja itu nampak terkejut.
Yoohyeon menggeleng comel.
RenJun pov
Dia terkejut masakan yeoja ni tak kenal siapa HWANG RENJUN.
Dia lelaki HOSTUFF kot sedangkan junior yang baru masuk pun kenal dengannya.
" saya HWANG RENJUN " kata Renjun memperkenalkan dirinya.
"Oh ok jadi saya nak masuk kelas dulu" ujar Yoohyeon lalu meminggalkan Renjun.
" Wait2 nama kau siapa" Renjun menahan Yoohyeon.
"Ermm Kim YooHyeon imida just call me Yoohyeon" kata YooHyeon lalu menyambung perjalanannya menuju ke kelasnya.
Sebaik saja Yoohyeon hilang dari pandangan Renjun tersenyum.
YooHyeon pov
Tiba di kelas Yoohyeon terus mendapatkan siyeon.
"Hah datang pun kau" kata siyeon.
"Wae?" Yoohyeon mengerutkan muka.
"Kau tau tak yang nama kau dah viral satu sekola" kata siyeon.
"Kenapa pula?" kata Yoohyeon bingung.
"Yang kau pergi bersweet2 dengan budak DONGPYO tu dah kenapa hah tengok sekarang kau dah kena kecam dengan fans dia" kata siyeon sambil menggeleng2.
"Tu pun nak kecam, abaikan lah" kata Yoohyeon lalu sambung baca komik.
#ok tu jelah untuk chapter 3 ni.
#kalau tak suka jangan kecam2 ok.
#wait for another chapter ok.
YOU ARE READING
High School Love Story[JaeMin ver]
RandomKim YooHyeon bercinta dengan lelaki HOSTUFF tidak pernah ada dalam kamus hidupnya tapi kenapa dia menjadi rebutan 3 orang pelajar HOSTUFF di sekolahnya.. -maybe that is my FATE -my DESTENy