CHAPTER:08

148 10 0
                                    

   "Ok tak de masalah" jawab Yoohyeon sambil tersenyum comel.

   "Kiyowoo" kata Eunsang tersenyum lalu mengusap kepala Yoohyeon.

   Mata joy membulat melihat perbuatan Eunsang. Dia memberikan jelingan membunuh kepada YooHyeon.

   Wooseok tidak terkejut kerana sudah biasa melihat Eunsang dan Yoohyeon bersweet2. Tapi yang dia hairannya Eunsang masih tidak mengaku yang dia bercinta dengan Yoohyeon.

   Tiba2 phone Yoohyeon berbunyi minta disambut.

   YooHyeon melihat siapa yang menelefonnya... Ianya dari Kim YoHan hyungnya. Dia menyambut panggilan itu.

' Yoboseao' jawab Yoohyeon.

' Dah jam berapa ni kenapa tak balik rumah lagi Hyung dan saeng dah lapar ni' sembur YoHan.

   YooHyeon menjarakkan phone dari telinga.

' ye dah nak baliklah ni' ujar Yoohyeon.

' Sang mana kenapa Hyung call2 tak angkat' kata YoHan lagi.

' Tu kat depan yeon je' jawab Yoohyeon.

' Hah balik cepat jaga si sang tu kat rumah ' kata YoHan lalu menamatkan panggilan.

"Siapa call tadi " kata Eunsang.

" Hyung. Jomlah balik Hyung dah marah tu" jawab Yoohyeon.

"Jomlah, ermm Wooseok Joy kami dah nak balik ni, makanan kita aku belanja" kata Eunsang lalu menuju ke kaunter dan membayar makanan mereka.

" Bye bro" kata Wooseok.

   Eunsang dan Yoohyeon berjalan beriringan keluar dari cafe itu diikuti jelingan Joy.

   Mereka singga di restoran berdekatan untuk membungkus makanan untuk YoHan dan Dongpyo.

Skip..

   Di Kediaman Kim..

   Eunsang dan Yoohyeon masuk ke dalam rumah mereka berdua tertawa melihat YoHan dan Dongpyo yang dah macam mayat hidup kelaparan.

"Hah gelak2" Kata YoHan sambil menjeling Eunsang dan Yoohyeon.

"Noona hungrylah" kata Dongpyo dengan nada tidak bermaya.

"Ololoo siannya" kata Yoohyeon.

   Eunsang meletakkan makanan yang mereka bungkus di atas meja.

"Nah makanlah kesian aku tengok korang" kata Eunsang menghabiskan sisa tawa.

   Eunsang melabuhkan punggung di sebelah YoHan manakalah Yoohyeon di sebelah Dongpyo.

"Noona ahh" kata Dongpyo membuka mulut minta disuap.

   YooHyeon mengambil makanan yang mereka bungkus lalu mencedok sedikit dan menyuapkan Dongpyo.

"Hiss budak manja ni mengada2 betul makan pun minta disuap" Kata Eunsang mencebik.

" Jealouse lah tu" Kata Dongpyo.

"Tak de masa aku nak jealouse" jawab Eunsang.
 
"Baru aku ingat kenapa kau tak jawab call aku hah" marah YoHan dengan mulut penuh makanan.

"Kau ada call aku ke tadi" Kata Eunsang.

   Eunsang mengeluarkan phonenya dia melihat banyak missed call daripada YoHan.

"Hehe sorry aku silent phone" kata Eunsang menggaru kepala yang tak gatal.

"Hampehh habis kredit aku call kau tadi" kata YoHan.

  Setelah YoHan dan Dongpyo selesai makan. Mereka berempat menonton filem marvel hingga larut petang.

"Noona saeng teringin nak makan kek coklat noona" kata Dongpyo dengan nada manja.

" ok nanti noona buat untuk saeng" balas Yoohyeon sambil mencubit pipi Dongpyo.

   YooHyeon sememangnya terlalu memanjakan Dongpyo.

" Hyung pun nak" kata YoHan dan Eunsang pantas.

"Sang nak kek Strawberry" kata Eunsang tersengih2.

"Han nak kek Vanila" kata YoHan pula.

   YooHyeon mencebik lalu menuju ke dapur..

#Bosankan chapter ni sorrylah tak de idea tadi.

High School Love Story[JaeMin ver]Where stories live. Discover now