Keesokan hari..
YooHyeon bangun awal untuk menyediakan breakfast untuk hyung² dan dongsaengnya.
Selalunya omma2 mereka yang menyediakan sarapan tapi memandangkan omma2 mereka tiada jadi Yoohyeon yang menganti tempat omma2 mereka untuk menyediakan sarapan.Setelah selesai menyediakan sarapan Yoohyeon naik semula ke biliknya untuk bersiap2 ke sekolah.
40 minit kemudian..
YooHyeon turun ke tingkat bawah YoHan, Eunsang, dan Dongpyo tidak kelihatan.
"HAN, SANG, PYO CEPAT TURUN BOLEH TAK!" Teriak Yoohyeon dari bawah macam omma2.
YoHan, Eunsang, dan Dongpyo terkecoh2 keluar dari bilik masing2 dan mereka pantas turun ke tingkat bawah.
Yoohyeon yang sudah duduk di meja makan buat muka tak puas hati.
"Janganlah marah" ujar yohan tayang sengih.
Yohan, Eunsang, dan Dongpyo melabuhkan punggung di meja makan lalu
Mereka berempat pun bersarapan bersama.Setelah selesai bersarapa mereka pun berangkat ke sekolah secara berasingan.
Eunsang dan YoHan menunggang motor masing2.
Bayangkan je ni motor yohan
Ni motor Eunsang
Manakalah Dongpyo dan YooHyeon naik
Kereta driver masing2.Skipp..
YooHyeon pov
Dia meletakkan beg sekolahnya di tepi meja. Siyeon mendekatinya.
"Yeon ni kau kan" menayangkan gambar Eunsang yang sedang memeluk YooHyeon.
YooHyeon mengganguk tenang.
Mata siyeon membesar." YooHyeon kau janganlah cari masalah lagi"
"Masalah apa pula ni" YooHyeon tidak paham.
"Kes pasal kau bersweet dengan budak Dongpyo tu belum habis lagi ni yang kau bersweet2 dengan Eunsang kenapa hah" siyeon mengoncang2 badan YooHyeon.
"Kau takyah risau pasal ni ok" YooHyeon menarik siyeon duduk.
"Hisss kau nikan" siyeon pula yang serabut.
Eunsang pov
Eunsang memandan Wooseok yang dari tadi buat muka tidak puas hati.
"Cakap je apa kau nak cakap ,takyah tayang muka sepuluhsen kau tu" ujar Eunsang.
"Kau dengan budak YooHyeon bercinta ke" terlepas juga kata2 Wooseok.
"Nae! Waeyo" ujar Eunsang tenang.
"Hah mengaku pun , dulu tak nak mengaku" kata Wooseok.
"Tapi aku dengar2 budak tu playgirl " kata Wooseok lagi.
"Playgirl! Siapa yang cakap macam tu" Eunsang memandang Wooseok tajam.
"Aku dengar budak2 kelas kita bergosip pasal budak tu bersweet2 dengan budak junior HOSTUFF Song Dongpyo" balas Wooseok.
"Asal bersweet2 orang terus cakap bercinta! Heiss bawang betul pelajar sekolah kita ni" ujar Eunsang.
"Abaikan2" ujar Eunsang lagi.
#sorry lambat update sebab busy study for exam.
#harap korang sukalah chapter ni ok.
YOU ARE READING
High School Love Story[JaeMin ver]
De TodoKim YooHyeon bercinta dengan lelaki HOSTUFF tidak pernah ada dalam kamus hidupnya tapi kenapa dia menjadi rebutan 3 orang pelajar HOSTUFF di sekolahnya.. -maybe that is my FATE -my DESTENy