Rumah Yeon..
Tuan Kim memasukkan bagasi2 miliknya dan isteri2 yang akan dibawa ke oversea nanti ke dalam kereta dibantu oleh anak terunanya iaitu Yohan, dan eunsang.
Dongpyo pula berkepit dengan omma2 macam perempuan pula.
Setelah selesai memasukkan bagasi ke dalam kereta mereka sekeluarga berkumpul sekejap di sisi kereta.
"Hah appa dah bank in wang belanja korang jangan beli benda yang bukan2 pula!" kata Tuan Kim memberi amaran.
"Nae arraso appa" jawab YoHan, Eunsang, YooHyeon, dan Dongpyo serentak.
"Hah Han, sang jaga yeon dan Pyo ni baik2" kata Puan Lee lagaknya macam memberi amanah.
"Jaga pula nak buli je adik korang ni" kata Puan Kim pula.
"Yeon, Pyo kalau Han ngan Sang buli korang berdua call je kami" kata Puan song.
"Nae omma" kata Yoohyeon dan Dongpyo serentak.
"Ok appa ngan omma2 daj nak gerak ni" Kata Tuan Kim.
Bermulalah sesi peluk memeluk, cium mencium keluarga mereka.
Setelah tamat sesi itu Tuan Kim dan isteri2 menaiki kereta diikuti Eunsang dan yoohyeon.
"Bye appa, omma2" kata Dongpyo sambul melambai2 mukanya macam ingin menangis pun ada.
YoHan pula memeluk bahu Dongpyo.
Dari dalam kereta Tuan Kim dan isteri2nya membalas lambaian Dongpyo. YooHyeon dan Eunsang pula tumpang sekaki melambai Dongpyo sambil ketawa.
Kereta pun bergerak meninggalkan perkarangan rumah besar mewah itu dan menuju ke airport.
Di Airport..
YooHyeon pov
Dia memeluk lalu mencium tangan dan pipi appa dan omma2nya, Eunsang turut melakukan perkara yang sama.
"Bye" kata Yoohyeon yang sedang berusaha menahan tangis.
Eunsang memeluk YooHyeon apabila tangis YooHyeon hampir pecah setelah appa dan omma2 mereka berlalu menuju.
"Kwencana yeon~ahh" kata Eunsang sambil mengusap2 belakang YooHyeon.
Tanpa mereka sedar ada seseorang sedang menangkap gambar mereka.
"Ermm yeon duduk sini kejap hyung nak pergi beli air jap" kata Eunsang membawa YooHyeon duduk di kerusi Airport lalu berlari2 anak menuju ke kedai berhampiran.
YooHyeon menunggu Eunsang sambil memerhatikan orang lalu lalang.
Dia melihat seorang namja bermask memasukkan wang ke dalam poket tanpa namja itu sedar sekeping Wangnya tercicir.
YooHyeon mengambil Wang itu lalu mengejar namja itu ,dia memegang bahu namja itu.
Namja itu menoleh..
" wang encik tercicir tadi" kata Yoohyeon lalu memegang tangan namja itu dan meletakkan wang itu di tapak tangannya.
Tanpa melihat namja itu Yoohyeon terus kembali di tempat dia duduk tadi.
Eunsang pun kembali dengan 2 minuman tin di tangan , satu dihulurkan kepada Yoohyeon.
"Jom lah pergi barang" kata Yoohyeon.
"Nak pergi beli di mana" kata Eunsang sambil menarik tangan Yoohyeon supaya menyaingi langkahnya.
"Ermmm kat SEOUL BIG STORE" kata Yoohyeon.
Mereka pun meninggalkan Airport.
Jisung pov
Dia menghirup udara segar seoul dengan senyuman.
"Seoul i'm back" kata jisung.
Dia mengorek langkah sambil memasukkan wang di dalam poket.
Tiba2 bahunya dipegang seseorang, dia menoleh belakang memandang siapa yang suka2 hati mak bapak dia je nak sentuh bahunya. seorang yeoja.
Yeoja itu menarik tangannya lalu meletakkan wang di tapak tangannya. Tanpa melihat wajanya yang kacak yeoja itu berlalu menuju di kerusi Airport.
Seorang namja mendekati yeoja itu lalu menghulurkan minuman tin kepada yeoja itu and then namja itu menarik tangan yeoja itu mereka pun meninggalkan Airport.
Setelah yeoja itu hilang dari pandangan dia pun meneruskan perjalanannya.
#Tu jelah untuk chapter 6 ni.
YOU ARE READING
High School Love Story[JaeMin ver]
RandomKim YooHyeon bercinta dengan lelaki HOSTUFF tidak pernah ada dalam kamus hidupnya tapi kenapa dia menjadi rebutan 3 orang pelajar HOSTUFF di sekolahnya.. -maybe that is my FATE -my DESTENy