CHAPTER:12

249 16 9
                                    

.....

"Napa Dongpyo panggil noona ni" tanya Yoohyeon.

"Sebenarnya Pyo nak bawa kawan pyo balik rumah boleh tak" kata Dongpyo.

"Boleh sangat, pyo bawa lh" ujar YooHyeon lalu mengusap kepala Dongpyo.

"Ok nanti noona masak sedap2 ye" ujar Dongpyo tersenyum comel.

"Arraso! " balas YooHyeon lalu tergelak kecil.

"Ok bye noona saranghae" ujar Dongpyo lalu memberikan mini heart kepada YooHyeon.

Yoohyeon mengeleng- geleng lalu masuk ke kelas semula .

Yeoja2 di kelasnya sudah menjeling- jeling.

"Tak sangka aku YoHan sumbae ada Dongsaeng cam gini"

"Tu lh memalukan betul"

"Baru berapa bulan kat sini dah tunjuk playgirl"

"Tak tau lh macam mana Dongpyo yang comel tu boleh terpikat ngan pompuan tu.

" Tu Eunsang yang kacak tu pun tak tau macam mana boleh jatuh cinta ngan this girl"

YooHyeon memekakkan telinga mendengar cemuhan2 classmatenya.

"Hello! makcik2 bawang sudah2 lh tu membawang ! Jangan suka berdengki dengan orang lain walaupun orang tu lebih baik daripada kamu! Arra!" nasihat saem.cho.

Terus senyap yeoja2 itu mendengar nasihat free daripada saem.cho.

Yoohyeon dan siyeon pula tahan gelak.
.
.
.
.
Yoohyeon dan siyeon menuju ke kantin sekolah sambil berbual2 sambil ketawa.

Ketika sedang leka ketawa Siyeon terlanggar seorang namja dan namja itu ialah Jeno. Jeno and the geng.

" Ermm S..sorry s..sumbaenim S..saya tak sengaja" ujar Siyeon kalut.

YooHyeon pula pandang tempat lain kerana sedang berusaha tahan tawa, pertama kali melihat Siyeon tergagap seperti itu.

Tanpa Yoohyeon sedar 3 orang namja asyik memandangnya.

"Aniya..its ok" balas Jeno lalu melemparkan senyuman.

"Sekali lagi mian sumbae" kata Siyeon lalu pantas menarik Yoohyeon beredar.

Setiba di kantin tawa YooHyeon meletus , sehingga pelajar yg berdekatan mereka menoleh.

"Abaikan dia ye! Dia ni lupa makan ubat tu lh sewel semacam!" ujar Siyeon pada pelajar2 yg memandang mereka.

YooHyeon menampar lengan Siyeon kuat.

"Arghh! Sakit lh ngok" kata siyeon sambil menggosok lengannya yg ditampar.

"Tapi..Serius lucu reaksi kau tadi selalunya kau selamba badak je kalau ngan namja" ujar YooHyeon dengan sisa tawa.

"Ke kau on crush ngan namja tu" ujar YooHyeon lagi.

"Hah Crush siapa" kata Eunsang yg tiba2 muncul dengan Wooseok.

"Siyeon" balas YooHyeon memandang Siyeon.

Siyeon melemparkan jelingan maut kepada YooHyeon.

"Sumbae dari mana" tanya YooHyeon.

"Aippp OPPA" Eunsang membetulkan sebuatan YooHyeon.

"Ok lh OPPA dari mana" tanya YooHyeon sengaja perkataan oppa ditekan.

"Dari kelas hendak ke kantin" balas Eunsang dengan senyuman.

"Nak join korang makan boleh" kata Wooseok.

"Boleh!" jawab YooHyeon dan Siyeon serentak.

Eunsang dan Wooseok mengambil makana lalu kembali semula dengan makanan di tangan.

"Noona!" panggil Dongpyo yg tiba2 muncul bersama Hyeongjun.

Dongpyo melabuhkan punggung di sebelah YooHyeon manakalah Hyeongjun mengambil tempat di sebelah Dongpyo.

Eunsang merengus kasar.

Tidak lama kemudian YoHan pula yang muncul bersama Seungwoo dan jinhyuk memenuhkan meja itu.

"Buka mulut" arah Eunsang.

YooHyeon buka mulut kecil, pantas Eunsang menyuapkan YooHyeon. Dongpyo memandang tajam.

"Noona nak suap" ujar Dongpyo suara sengaja di manjakan.

Tanpa berlengah YooHyeon menyuapkan Dongpyo. Dongpyo mengunyah sambil memandang Eunsang kening diangkat2.

#Thanks baca FF saya.
#Kalau korang tak suka jangan kecam2.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

High School Love Story[JaeMin ver]Where stories live. Discover now