1~Ερωτικές ανησυχίες~1

53 7 0
                                    

25/6/2019

Λοιπόν, κρατάτε με γιατί θα σκοτώσω τη μάνα μου και θα με τρέχετε στα δικαστήρια.

Μαμα-- Σήκω Εύη θα φας μπάτσες.
Ευη-- Τις προτιμώ από το να αποχωριστώ την κρεβατάκι μου.
Μα-- Άσε τα αντιδραστικά και σήκω παιδί μου έχεις πρόβα.
Ευ-- Μαμά... Κατάλαβε επιτέλους σε παρακαλώ ότι είναι Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι και ότι δεν χρειάζεται να είμαι απίκο κάθε μέρα. Πρόβα είναι, όχι εξετάσεις...
Μα-- Θα σηκωθείς τώρα που σου μιλάω ή θα σε μπουγελώσω να ησυχάσουμε;

Ααα θα κάνω φονικό. Θα γίνω μητροκτόνα βοήθεια. Αυτή στο χώμα και εγώ στη φυλακή.

Ευ-- ΠΑ. ΡΑ. ΤΑ. ΜΕ..

Και τώρα κυρίες και κύριοι ετοιμαστείτε. Ακολουθεί η πρόγνωση του καιρού. Καταιγίδες αναμένονται σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα. Πάρτε ομπρέλες και μια διασωστική λέμβο.

Το τελευταίο που θυμάμαι ήταν τη μάνα μου να με μπουγελώνει, όπως υποσχέθηκε, και εγώ να ουρλιάζω και να ωρύομαι πανικόβλητη στο δωμάτιο. Και τώρα, είμαι σχολείο, 20 λεπτά πριν την πρόβα, περιμένοντας μόνη μου στα σκαλιά.
Μάνα σου λέει μετά.

Μαέστρος-- Τι έγινε Εύη; Τι κάνεις εδώ από τέτοια ώρα;
Ευ-- Η μαμά μου κύριε, εγώ τι φταίω;
Μαε-- Να της πεις να αγχώνεται λιγότερο. Εξάλλου, δεν είναι αναγκαστικές οι πρόβες και δεν χρει...
Ευ-- ΚΥΡΙΕ ΚΥΡΙΕ, κρατήστε αυτή την πρόταση, να τη θυμάστε, και αύριο θα πω τη μαμά να με φέρει να της τα πείτε από κοντά. Ή μάλλον, όχι. Μισό να βγάλω το κινητό μου να σας ηχογραφήσω.

Με κοίταξε για μια στιγμή και σκάσαμε και οι δύο στα γέλια. Ο μαέστρος (ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε), άνοιξε το σχολείο, μπήκαμε μέσα και μαζί με τον φίλο Νίκο, κάναμε sound check γιατί ο μαέστρος δεν σκαμπάζει μια.

Μετά από κανένα χρόνο απόλυτης μοναξιάς και άβολης σιωπής, έκαναν την εμφάνιση τους οι πρώτες σπαστικές παιδικές τσιρίδες -αυτές που συνήθως περιμένεις να προέρχονται από 5χρονα αλλά δυστυχώς για την γενιά σου, ανακαλύπτεις ότι είναι παιδιά δευτέρας και τρίτης λυκείου- και τα μπασμένα που δεν ήθελα να ξαναδώ ποτέ στην υπόλοιπη pathetic ζωούλα μου, μπήκαν στην αίθουσα, σπάζοντας την απόλυτη, ειρηνική σιγή που μέχρι τώρα απολάμβανα.

Τελευταίες όπως πάντα, ήρθαν και οι κολλητές μου. Τα μόνα άτομα για τα οποία ερχόμουν ουσιαστικά στην πρόβα -και για τη μάνα μου-.

[...]

Mαε-- Πάμε την Ανδρομέδα που είναι και εύκολη για ζεσταματάκι.

How to run hellWhere stories live. Discover now