4~ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ~4

27 5 0
                                    

Ριν-- ΓΡΗΓΟΡΑ. ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ. ΤΩΡΑ.

Είπε η Ειρήνη τραβώντας τον Χάρη από τον καναπέ βίαια και σπορώχνοντας τον προς το δωμάτιο των γονιών της.

Ευ-- ΕΓΩ;
Ριν-- Σε κυνηγάνε και σένα οι μπάτσοι;
Ευ-- Όχι...
Ριν-- Ε τότε μη με πρίζεις και άνοιξε.
Ευ-- Δικό σου σπίτι είναι. Εσύ άνοιξε.
Ριν-- Εσύ μου τον κουβάλησες εδώ μέσα. Εσύ άνοιξε.

Σκοτώστε με.

Βιβ-- Ανοίξτε ηλίθιες. Σας ακούω ξέρετε.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΤΕΛΙΚΑ.

ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΒΗ.

Η Ειρήνη, γύρισε, με κοίταξε και για μια στιγμή μου φάνηκε πως είδα το άγχος να εγκαταλείπει το σώμα της και να με χαιρετάει φεύγοντας.

Έκανε δυό βήματα προς στην πόρτα, την άνοιξε ελάχιστα, κοίταξε δεξιά και αριστερά μην την παρακολουθεί κάποιος και τράβηξε την Βιβή μέσα στο σπίτι.

Βιβ-- Καλά παιδάκι μου έισαι βλαμμένο; Γιατί με τραβάς ετσι;
Ευ-- Τι στο καλό κάνεις εδώ;
Βιβ-- Είπα να έρθω τελικά. Και δεν θα παίξω σήμερα δεν πειραζει. Βαριομουνα στο σπίτι μόνη μου.
Ριν-- Είσαι σίγουρη οτι δεν σε ακολουθησε κανένας μπάτσος;
Βιβ-- Είναι άρρωστη αυτή;

Είπε η Βιβή απευθυνόμενη σε μένα και εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου βαριεστημένα.

Ριν-- ΧΑΡΗ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ.

Ούρλιαξε, και ο Χάρης βγήκε δειλά δειλά από το δωμάτιο, ενώ η Βιβή έμεινε να τον κοιτάει με το στόμα ανοιχτό.

Βιβ-- ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ;
Ριν-- Τον ξέρεις;
Βιβ-- Τον έδειξε στις ειδήσεις. Η φάτσα του ειναι πρωτοσέλιδο παντού. Είναι ο καινούργιος που σου έλεγα τις προάλλες Εύη.
Ριν-- Τι λες;
Ευ-- Άστο κατάλαβα.

Είπα και έβαλα την Βιβή να καθήσει στον καναπέ, ενώ ξεκίνησα να την ενημερώνω για όλο το μπάχαλο που είχε δημιουργηθεί.

Όταν τελείωσα τον μονόλογο, έμεινε να με κοιτάει σα χάνος.

Βιβ-- Αυτό Εύη, πρέπει να το κάνεις σενάριο για κανένα από αυτά τα βιβλία που γράφεις στο Wattpad.

Είπε ενώ αγκάλιασε ένα μαξιλάρι.

Έννοια σου και κάτι θα κάνω...

•Δες έξω απο το παράθυροοο•

Ρε μη μου κάνεις σπόιλερ στην ίδια μου την ιστορία. Άντε ομως θα σου κανω τη χάρη.

ΜΠΑΤΣΟΙ. ΜΠΑΤΣΟΙ. ΜΠΑΤΣΟΙ.

ΩΩΩ ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ.

ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΕ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ.

How to run hellKde žijí příběhy. Začni objevovat