3~Σαγαπάω;;~3

34 5 4
                                    

*Καλημέρα Ζανζαιν*

*Κακή, αισχρή και ανάποδη*

*Τι έκανα πάλι ρε Βιβη γαμώ το κερατο μου;*

*Εσύ τίποτα αλλά το γαμημένο το σαντούρι, μου κάνει το δύσκολο. Χάλασε η μαλακία. Έφυγαν κανα δύο χορδές και έχει γίνει εδώ μέσα κώλος. Δεν νομίζω να έρθω σήμερα πρέπει να πάω να το φτιάξω πρώτα. Θα πεις στο μαέστρο, έτσι δεν είναι;*

*Ναι ρε κούκλα don't worry. Καλό κουράγιο. Θα πάρω το Ρινιώ μπας και πάω από εκεί για λίγο πριν την πρόβα.*

*Σιγά μην είναι ξύπνιο το ζώον.*

*Θα βαράω τα κουδούνια μέχρι να ματώσουν τα αφτιά της, μην ανησυχείς. Τα έχω ολα υπο έλεγχο.*

*Αχ θέλω να το τραβήξεις βιντεο αυτό.*

*You got it. Άντε τα λέμε αύριο..*

*Μπαι ζουζούνα.*

Τέλεια... Μόνη μου θα μαι στο λεωφορείο και σήμερα.

Ανέβηκα λοιπόν στο λεωφορείο, νέκρα εν τω μεταξύ, αλλά καλύτερα. Μόλις έφτασα στη στάση, άρχισα να πηγαίνω προς το σπίτι της άλλης της ωραίας κοιμωμένης γιατί θα είναι και μόνη της στο σπίτι αφού όλη η οικογένεια, μαζί με τις αδερφές της, την παράτησαν και πήγαν διακοπές.

Εγώ να κλαίω από τα γέλια εν τω μεταξύ.

~Flashback~

Ριν-- ΒΛΑΚΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ; ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΚΟΠΕΛΟ ΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΒΕΣ.

Ευ-- ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ριν-- Μην γελάς. Αρκετά γελια έχω ακούσει από τις αδερφές μου σήμερα. Ρε μαλάκααα. Θελω και γω να πάω. Γαμώτο. Ο μαεστρος φταίει για όλα. Ναι ναι.

Ευ-- Εγώ πάλι νομίζω οτι φταίνε οι γονείς σου, που θέλουν να σε ξεφορτωθούν και πήγαν διακοπές τον καιρό που εσυ έχεις πρόβα. Αλλά εγώ στη θέση σου θα χαιρόμουνα γιατί θα εχω όλο το σπίτι για την παρτάρα μου για δύο βδομάδες.

Της είπα και της πέταξα ένα πονήρό υφάκι, ενώ εκείνη ανταπέδωσε με ένα "Γκρρρρ".

Σεξουλιάρικο "Γκρρρρ", όχι νευριασμένο...

~End of flashback~

Άρχισα λοιπόν να περπατάω δίπλα από τις φυλακές, για να πάω στο σπιτι της που ήταν λίγο πιο πάνω, όταν ξαφνικά, ενιωσα οτι βρισκόμουνα σε ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΖΩΝΗ.

Βαρούσε μια σειρήνα από τις φυλακές και ένα μάτσο στρουμφάκια βγήκαν έξω με τα όπλα στα χέρια και φώναζαν "ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕ", "ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΝ".

How to run hellDonde viven las historias. Descúbrelo ahora