Οκνηρία

3 0 0
                                    

Τι ηλίθια αμαρτία η οκνηρία. Η μισή Γη είναι γεμάτη με τεμπέληδες ανθρώπους.

Λες να μπορώ να πάω εγώ; Μπας και γλυτώσω από αυτό το μαρτύριο.

Πήγα στο σαλόνι του σπιτιού μου και σκουντηξα την Νέμεσις που είχε ξεραθεί σα το βόδι στον καναπέ μου.

Ευ-- ΝΕΜΕΣΙΣ. Αρχικά μου έχεις ξεστρωσει τα καλύμματα θα σε σκοτώσω. Επίσης, υπάρχει καμία περιπτωσουλα να μπορώ να πάω εγώ στην οκνηρία;
Νε-- Πρώτον, είσαι ηλίθια γιατί με ξύπνησες και δευτερον είσαι ηλίθια σκέτο. Βρε βλακαμά, έκανες μια συμφωνία με τον Χάρη θυμίσου. Επίσης αν πας στην οκνηρία και δεν τα καταφέρεις θα πεθάνεις και μετά ξεχνα το σπιτάκι σου και τη ζωουλα σου γενικότερα.

Ωουυ το είχα ξεχάσει αυτό.

Ευ-- Ναι αλλά αν τα καταφέρω;

Με κοίταξε με ένα λοξό βλέμμα και συνεχισε.

Νε-- Ακόμα και να τα καταφέρεις θα πρέπει να υποστείς μετενσάρκωση. Που σημαίνει ότι όλες σου οι αναμνήσεις και όλος σου ο ΕΑΥΤΟΣ βεβαίως βεβαίως θα κάνει restart.
Ευ-- Αουτς.

Άφησα το σώμα μου ελεύθερο να πέσει στον καναπέ και άφησα ένα βαθύ αναστεναγμό.

Ευ-- Θες τσιγαρο;

Ρώτησα την Νέμεσις και της προσφερα ένα φιλτρακι για να στρίψει.

Νε-- Η αλήθεια είναι πως είναι το μόνο πράγμα που χρειάζομαι τώρα.

Της έστριψα ένα στα γρήγορα και καθίσαμε μπροστά από το νετφλιξ. Μετά από λίγη ώρα γύρισε προς το μέρος μου.

Νε-- Σκέφτηκες κάποιον για την οκνηρία τελικά;
Ευ-- Όχι. Είναι δύσκολη αμαρτία. Και συν ότι δεν μπορώ να βρω κάποιον που να του αξίζει να πεθάνει.

Βυθιστηκαμε και οι δύο στις σκέψεις μας προσπαθώντας να βρούμε έναν υποψήφιο για μάχη με την οκνηρία.

Νε-- Μπορούμε να στειλουμε έναν gamer; Πάντα ήθελα να τεσταρω τα survival skills τους.

Είπε και έσκασε στα γέλια.

Ευ-- Σατανικό. Αλλά θα μπορούσε. Όχι;

Είπα και την κοίταξα πλάγια.

Νε-- Θα μπορουσε..

[...]

?-- Κυρίες και κύριοι καλωσήρθατε στον τελικό του 32ου πανελληνίου πρωταθλήματος League of Legends. Είμαι ο host σας, Γιαννης Δουκογλου. Σήμερα έχουμε την τιμή να φιλοξενούμε την επί 7 χρόνια νικήτρια ομάδα "Without a reason" με αρχηγό τον Δημήτρη Ιωάννου. Δημήτρη, είσαστε έτοιμοι για τον σημερινό αγώνα;

How to run hellDonde viven las historias. Descúbrelo ahora