💛3💛

525 38 47
                                    

ГТ. Йон Хи

Какво стана туко-що, защо BTS са тук и защо се изплюх върху тя? Какво ще правя сега? BTS живеят срещу нас!

Аз-Отсреща... Майка ми каза да донеса...

Просто ще изчезна от тук. Оставих шишето с вода и минах покрай тях, като последното нещо което чух беше.

Нам-Нямаме никакви кърпички.
Хоби-По дяволите!

Трябва по бързо да се омитам от тук.

Джин-Това съседката ли беше? Каква особнячка.

ГТ. Йон Хи

По най-бързия начин се прибрах. Влезнах в хола където брат ми отново се биеше със закачалката.

Аз-Ей, ти! Ти... Знаеш ли кой се е нанесъл отсреща?
Канг-Да, онези грозници.

Аз го бутнах и се качих в стаята си. Отворих си телефона и започнах да гледам снимки на BTS завита през глава с дебелият юрган.

Няма начин!Това не може да са BTS!Живеят точно срещу нас! Какво ще правя сега? Лицето ми е толкова червено, че ще експлодира.

Звъннах на най-добрата си приятелка Ши Лия.

Разговор

Лия-Какво има?
Аз-Заета ли си днес?
Лия-Да, имам да свърша нещо. Защо? Не можеш ли да ми кажеш по телефона? 
Аз-Ами..... Съседите ми... Са BTS.
Лия-Какво? Майка ти те тормози и ти накрая откачи.
Аз-ВЯРНО Е! Казах ти за момчетата отсреща. АМИ, ТОВА СА BTS!
Лия-Такси!

Край на разговора

Знаех си, че ще дойде. Станах бързо от леглото и отворих една кутия. В нея имаше бинокъл.

Къщата на BTS имаше нужда от посетител като мен. Седнах  до прозореца и тъкмо да погледна когато Лия връхлетя в стаята.

Тя също извади един бинокъл и ми го подаде.

Лия-Това е символ на нашето десетгодишно приятелсвто.
Аз-Не мога да го взема. Не е редно.
Лия-Не мога да повярвам, че BTS са ти съседи. Какво си направила , че да го заслужиш?

Тя седна до мен.

Лия-Сигурно си спасила света и това е наградата ти. Не трябва да пропиляваш този шанс. Използвай това за да свикнеш с лицата им. Трябва да престанеш да се изчервяваш, че да говориш с тях.
Аз-Така ли мислиш?

BTS живеят отсреща [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now