💙5💙

409 32 15
                                    

ГТ. Йон Хи

Лия си тръгна. Аз трябваше да ходя на работа. Бях много притеснена. Как ли щяха да реагират те когато ме видят в домът им. Реших да не мисля за това повече и станах да се преоблека

 Реших да не мисля за това повече и станах да се преоблека

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Взех си телефона,ключа за тяхната къща и тръгнах. Тъй като само една улица ни делеше за секунди бях у тях. Световните звезди имат невероятни къщи. Отново почервенях, но се сетих, че имам работа и изгоних всякакви такива мисли. Сега не беше време за това.Така трябваше да им се извиня.Защо аз трябваше да отговарям за чистотата в къщата на BTS ? Запопнах да чистя кухнята. Видях три чаши с недоизпит чай. Снимах ги и ги пратих на Лия .След като изчистих кухнята започнах и с хола. Оправих дивана, но попаднах на ризата на някой. Взех я след което я огледах и се зачудих на кого е?Тя ухаеше невероятно. Предположих, че е на Намджун, той носи такива. След половин час и хола беше готов. Започнах да чистя и стаите им. В една от тях имаше шапка която се намираше на земята. Вдигнах я и си я сложих ,изкарах телефона си за да се снимам с нея.Стигнах и до втория етаж. Уверих се дали къщата е празна и се запътих към стаята в която ми казах да не влизам. Опитах се да я отворя , но тя беше заключена. Защо изобщо опитах, трябваше да уважа личното им пространство?

Изпрах дрехите им и ги сложих да изсъхнат. Всъщност тази работа не беше никак лоша.Три маски привлякоха вниманието ми. Да не би онези тримата онзи ден да са били BTS? Ами убитото момиче? Ами ако трупът и е в заключената стая и BTS са убийци?

За щастие открих ключа и влезнах в стаята. Тя изглеждаше невероятна! Пристъпих бавно напред. Тази стая беше като музикално студио. Имаше инструменти, микрофони и всякакви подобни неща. Видях и чувала в която би трябвало да е жената. Отворих го внимателно, но видях, че има само една китара. Толкова ли съм тъпа не е било момиче , а китара.Щях да подместя китара за да изчистя, но видях най гнусното нещо, а именно хлебарка.Взех една книга и запопнах да я гоня, за да я убия. Тя се мушна под масата аз също се мушнах, но си ударих главата. Докато я гоня съборих няколко китари и други инструменти ,в стаята стана хаус.Изгубих я от поглед. Но я видях зад леглото. Скочих по корема върху леглото и с книгата я убих. В този момент Хосок влезна в стаята. Когато видя всички съборени инструменти и аз лежашта върху неговто леглото  изражението му се промени.

BTS живеят отсреща [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now