ГТ. Хосок
Йон Хи ме прегърна. Погледнах към нея или по точно това което тя носеше, а именно медальона на дядо.
Аз-Защо това е у теб?
ГТ. Канг
Не я намерих затова реших да помоля Кук за помощ. Той ми каза да отида на най долния етаж и да го изчакам. Това място беше огромно, имаше толкова много видео игри , но друго ми привлече вниманието, а именно закачалката за якета в края на стаята. Започнах да се бия с нея , но случайно дръпнах нещо и една врата се отвори. Видях Йон Хи в прегръдките на един от грозните задници. Когато ме видя веднага се затича към мен.
ГТ. Йон Хи
Прибрах се в къщи и както всеки път първото нещо което направих беше да се метна върху леглото си. След малко майка ми дойде и започна да ме разпитва. Не я разбирах все пак съм пълнолетна мога да ходя когато, където си поискам.
Майка ми-Защо излезна без да ми кажеш? Как можа да го напарвиш ?
Аз-Не съм го направила нарочно, беше инцидент!
Майка ми-Заслужаваш наказание.
Аз-Знаеш ли колко бях премръзнала и изплашена? Защо не ме потърсихте?
Майка ми-Млъкни!
Аз-А ти излизай от стаята!ГТ. Хосок
Момчетата се събраха в стяга ми и започна разпита.
Нам-Някак си попаднал зад стената?
Кук-Инчонското момиче също е влязло там?
Джин-И заради това сте прекарали цяла нощ заедно?
Всички-В ТОВА НЯМА СМИСЪЛ!
АЗ-И какво ако няма? Какво искате от мен? Ако ме бяхте открили по-скоро това нямаше да се случи. ПОМИСЛИХ, ЧЕ ЩЕ УМРА ТАМ!
Нам-Мислехме, че си в стаята си. Опитвахме се да бъдем внимателни, тъй като тези дни ти беше доста раздразнителен.
Нам-Виж Хосок, бяхме наистина разтревожени, радваме се, че си добре.
Кук-Да, ела да те гушна.
Хосок-Ааа Кук ,Джун, спрете се.Не мога да дишам.
Джин-Да и аз се радвам, че си добре.Той стана и излезе от стаята.
ГТ. Йон Хи
Гледах снимката която намерих в мазето на BTS . Още не можех да повярвам, че Хосок е същото момче с което се запознах преди години. Станал е толкова красив, секси, привлекателен. Нормално е да не го позная. Никога не съм си представяла, че най добрия ми прятел е част от BTS. Аз съм глупачка, познаваме се от толкова малки. Всъщност и друг въпрос ми се въртеше в главата, а именно защо взе медальона който дядо му ми даде.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS живеят отсреща [ЗАВЪРШЕНА]
Hayran KurguКакво ще стане ако една сутрин се събудите и разберете ,че срещу вас живеят kpop групата BTS ?