Тя-Защо се заяждаш толкова много? Човек да се опита да бъде мил с теб, а ти...
Не ми се слушаше как дрънка, затова я издърпах. Тя падна върху мен, а аз я прегърнах. Опита се да стане, но пак я дръпнах.
Тя-Хосок какво правиш?
Аз-Замълчи.
Тя-Но...
Аз-Казах тихо.Йон Хи видя, че няма да я пусна скоро затова просто отвърна на прегръдката.
ГТ. Йон Хи
След малко Хосок заспа. Аз внимателно станах от него за да не го събудя. Челото му гореше. В следващия един час бях постоянно до него. Притеснявах се много.
ГТ. Намджун
Беше време Тае да тръгва затова реших да го изпратя.
Аз-Ще си тръгнеш просто така ли?Защо не отидеш да го видиш?
Тае-Ще се видим скоро. Сега е болен.
Аз-И все пак .
Тае-Дръж ме в течение какво става с тези тримата. Ще умра от любопитство.
Аз-Добре.
Тае-Влизай вътре, и ти ще настинеш.
Аз-Ще се видим след 10 дни. А и Тае, поздрави Джимин от мен.
Тае-Добре, скоро трябва да го изпишат от болницата.ГТ. Тае
Качих се във вана. Погледнах за последно къщата и започнах да се смея след като един спомен изникнаха в главата ми.
Ретроспекция
Промъкнат се зад Йон Хи. Тя отново миеше чиниите.
Аз-Инчоснно момиче.
Тя-Да.
Аз-Малко си бавничка, а?
Тя-Не, обикновено схващам бързо.
Аз-Никога не си имала гадже нали?Или не схващаш бързо, само когато става въпрос за мъже?
Тя-Не.
Аз-Не можел ли да усетиш какво се случва в тази къща?
Тя-Тук? Обикновено се случват много неща.
Аз-Да ти кажа ли нещо?
Тя-Какво?
Аз-Няма значение. По забавно е ако не знаеш.Край на ретроспекцията
Докато се усетя вече бях пред летището.
ГТ. Йон Хи (на другия ден)
И ето го поредния ден в който трябва да ходя на работа. Извърших сутрешните си процедури. Закусих, избрах си какво да облека
YOU ARE READING
BTS живеят отсреща [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionКакво ще стане ако една сутрин се събудите и разберете ,че срещу вас живеят kpop групата BTS ?