💓11💓

339 28 50
                                    

ГТ. Хосок

Намджун-Казваш,че тя харесва един от нас ли?
Аз-Да, лудо влюбена е.
Хосок-Не е никаква изненада.

Взех едно списание.

Намджун-Ъм... Хосок държиш го наобратно.

Нервно го обърнах и се зачетох в него, но всъщност слушах разговора им.

Намджун-Кой е? Кажи ни.
Кук-Добре. Този от BTS, който тя наистина харесва....

Стана ми твърде интерсно затова оставих списанието . Той тръгна да посочва Намджун, но измести пръста си към Джин.

Кук-..не е тук.
Намджун-Някой който не е тук?
Кук-Тае е! Невероятно, нали?

Не знам защо, но се ядосах . 

Намджун-Не съм го очаквал.

Чухме,че звънеца звъни.

Нам-Кой ли е това? Инчонското момиче ли е?
Тае-Аз съм, добре ли я карате?

*на другия ден*

С всички момчета се бяхме събрали в студиото. От толкова време не семе се виждали.Всички бяхме толкова щастливи. А ако се чудите каква е причината поради която се събираме. Ще имаме фотосесия.

След като се нарадвахме един на друг една от гримьорките ни поведе към една стая, всеки седна на един стол и започна голямото приготвяне. Толкова много се смяхме, всеки разказваше как е прекарал, а и Джин все намираше да каже някоя простотия. Първо щяхме да се снимаме по двойки, а след това самостоятелно. Тае и Кук бяха първата двойка. Снимките им се получаваха невероятно. След това извикаха Юнги и Джимин.

Аз-Джимин изглежда по добре.
Джин-Да, слава Богу.

Въпреки, че Джимин още не беше изписан от болницата той настоя да дойде на снимките, а и ако не знаех за кракът му нямаше да разбера, че му има нещо.

Джин-Каго го гледам скоро може да започне пак да танцува.
Кук-Погледнете Тае. Винаги е толкова красив.
Аз-Красив ли?
Кук-Така е.

Докато ни приготвят за самостоятелните снимки, Джин изкара китарата си и започна да свири. Джимин започна да пее след което Тае се присъедини.

Аз бях със слушалки, но въпреки това чувах всичко.

Юнги-Намджун?
Нам-Да!
Юнги-Хосок изглежда доста стресиран, заради писането на песни. Добре ли се справяте?
Нам-О, това ли? Изкуство е трудно, знаеш това.
Джимин-Кафето е тук! Кой иска?

BTS живеят отсреща [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now