Iz sna me bude nježni poljubci. Otvaram oči, još je mrak, Miloš me ljubi po stomaku dok hvata krajeve moje spavaćice i povlači je na gore uz moje bokove preko stomaka otkrivajući moje grudi. Hladan vazduh obgrli moju kožu.
"Miloše.." - ah. Usne su mu na moj bradavici.
"Lutko." - podiže pogled ka meni.
"Ne bi trebali, tvoji aaah, roditelji su u drugoj sobi. Aah." - palca jezikom oko moje tvrde bradavice, - "Miloše, ahh čuće nas.."
"Opusti se," - diže se i spušta poljubac na moje usne, drsko i gladno, - " ne mogu nas čuti, sobe su zvučno izolovane." - govori mi i počinje mi lickati vrat.
I to je sve što je bilo potrebno da mu se prepustim.
Jutros sam prva ustala, polako sam se izvukla iz Miloševog zagrljaja, a da ga ne probudim. Spremila se i krenula ka kuhinji.
Sa smješkom na licu ulazim u kuhinju i zatičem Miloševog oca Dragana. Čovjek čita novine i pije kafu."Dobro jutro."
"Jutro, kćeri." - kaže vraćajući pogled na novine.
Sipam sebi kafu i sjedam malo dalje od njega, puštajući ga da u miru čita novine. Ali to me ne sputava da ga posmatram.
Mislila sam da će Miloševi roditelji izgledati starije, oni su u šestoj deceniji života, ali izgledaju kao da su u na početku pete decenije. Ostala sam iznenađena koliko mladoliko izgledaju. I moram priznati da nikada ne bih pogodila koliko godina imaju da mi Miloš nije rekao. Dragana odaje samo sjeda kosa i brada, a Dragicu pokoja bora na licu i nista više.
Mislila sam da ce to biti par po stereotipu. Ono otac preko pedesete sa pivskim stomakom i ćelavom glavom, a majka sa viškom kilograma i proširenim venama.
Izgledaju i suviše dobro za svoje godine.
Na Draganu se vidi da i dalje vježba, što je za svaku pohvalu, široka ramena i ruke ga odaju. Prilično je zgodan za čovjeka od pedeset i četiri godine. Dragica je žena sa širim kukovima ali linija joj je za svaku pohvalu, ima bolju liniju nego vecina žena koje su bar petnaest godina mlađe. Ona ima pedeset i jednu godinu. Sinoć mi je otkrila tajnu, i dalje ide na fitnes. Kaže da kako su imali samo Miloša imalu su oboje dosta vremena i provodili su ga zajedno kad god su mogli. Onda je Miloš odrastao sve manje ih je trebao, na kraju se i odselio, a oni su kako su godine išle odlučili da pametno utroše vrijeme. Tako su uspjeli da nađu vremena za sve, od Miiloša, porodice, prijatelja, do odmora, izleta, vježbanja i raznih događaja i svečanosti na koje su išli, jer je i Dragan biznismen, do "kvalitetnog" vremena za njih dvoje kad su sami.
Oh, Isuse, ta žena, usput rečeno moja buduća svekrva nije normalna!
Kad se samo sjetim kako me je bez dlake na jeziku pitala kakav nam je seks, Isuse mislim da to nikad, ali ono nikad u životu neću zaboraviti. Mene je bilo blam, a ona totalno opušteno sjedi preko puta mene i čeka odgovor. Onda sam shvatila zašto je Miloš onako odjurio iz kuhinje i prosto mi je došlo da se nasmijem. Nelagodno sam se promeškoljila na stolici i uspjela izbjeći odgovor uz izgovor da je to naša privatnost i da ne treba da se ona brine za to. Ispitala me još par stvari u vezi mene i onda napokon prestala sa suludim pitanjima, koje je vjerujte mi imala na pregršt.
Pričale smo o običnim stvarima i polako je nelagoda popuštala, ali sad mi ista ta nelagoda raste jer sjedim sa Miloševim ocem, koji upravo zatvara novine. Nadam se da on neće imati tako suluda pitanja kao Dragica jer bi pred njim propala u zemlju od stida da me tako nesto pita.
Miloš je slika i prilika svoga oca. Građa tjela, lik pa i gestikulacija i mimika, sad dok gledam Dragana kao da vidim Miloša.
Pomalo je jezivo koliko liče.
VOUS LISEZ
Tajna njenog ponora
Roman d'amourMia je na pragu da postane uspjšan pedijatar. Ona je za sve oko sebe samouvjerena i prelijepa mlada dama, a za sebe usamljena. On je sve ono o čemu jedna djevojka sanja. Miloš je zgodan, uspješan i opasan. I on ne voli iznenađenja, a Mia je upravo t...