"Veletmiş! Bak bakalım o velet bugün seni nasıl rezil edecek egoist şey!"

342 20 1
                                    

"Jennie başımız derde girecek!"

"Şşşt sessiz olsana birileri duyacak"

"Yapmamalıyız, yemin ederim okuldan atılırız ha"

"Kim olduğumuzu bilemeden kim kimi okuldan atıyormuş!"

Jennie elinde yuttuğu japon yapıştırıcısını avucuna daha da gömerek adımlarını hızlandırdı. Arkasından ise Jisoo geliyordu. Sınıfa girer girmez kapıyı kapatan Jisoo'ya parmağını sallayarak konuştu.

"Dikkatli ol ve kapıyı sakın bırakayım deme!"

"Tamam,tamam hadi acele et!"

Japon yapıştırıcısını özenle öğretmenler masasının hemen arkasındaki sandalyeye sürdü kız. Bir yandan da söyleniyordu.

"Veletmiş! Bak bakalım o velet bugün seni nasıl rezil edecek egoist şey!"

"Hadi bitmedi mi?"

"Bitti,bitti."

Kız japon yapıştırıcısını çöpe atacağı sırada Jisoo bileğini tutarak engel oldu.

"Ne yaptığını zannediyorsun Jen!?"

"Niye ne oldu ki?"

"Bu sınıftan olduğun anlaşılsın mı istiyorsun! Kantindeki çöpe atacağız"

"Korkaksın falan ama zekisin he,gidelim o zaman zil çalmak üzere"

* * *

Bay Kim başına gelecek felaketten habersiz sınıfına girdi. Jennie ise şırıtışını gizlemek için dudaklarını ısırıyordu.

"Günaydın gençler"

Günaydın tarzı mırıltılar eşiğinde sandalyesine oturan Bay Kim sınıf defterini doldurmak ile birkaç dakika meşguldü. Daha sonra çantasından akıllı defterini çıkararak bugün işleyecekleri konuyu açtı.

Tahta kalemini eline alarak kalmaya yeltendi. Fakat kalkamamıştı,tek nedeni ise zaten belliydi. Bilinmeyen...

Daha hızlı kalktığında yırtılan pantolonunun sesi bütün sınıfa yayılmıştı. Herkes anıra anıra gülerken mesaj sesi ile sinirle telefonunu eline aldı.

Bilinmeyen: aa bak şu işe,bir veledin yapamayacağı kadar profosyonelce olmuş di mi?

Bilinmeyen: yerinde olsam gün boyunca yerimden kalkmazdım. Kimsenin mavi iççamaşırını görmesini istemezsin değil mi?

Bay Kim sinirli bakışlarını sınıfta gezdirdi. Kızın iççamaşırını görmesi ise tamamen bir tesadüftü.

"Hangi eşek yaptı bunu!?"

Bilinmeyen: nıck nıck nıck

Bilinmeyen: hiç yakışıyor mu sana bu laflar Jong.

Jongin: canını yakacağım velet!

Bilinmeyen: bekliyor olacağım;)

Bay Kim çantasını arkasına tutarak sınıftan çıktı. Bu sırada Jennie'nin gülmekten karnına ağrılar girmişti. Sahi son gülen iyi güler miydi?

Hadsiz❃JenkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin