Pov Stella
Ik probeer me de rest van de dag te concentreren op de lessen. Maar mijn gedachten zitten ergens anders....Ik kan niet geloven dat IK moet nablijven! Ik kom altijd op tijd In de les , ik hoef nooit na te blijven. behalve nu omdat ik deze keer echt te laat was in de les. Omdat ik bleef kijken hoe Captainman en Kiddanger met Jackson aan het vechten waren. Maar OMG ik heb de enige echte CAPTAINMAN EN KIDDANGER GEZIEN!!!!!!!!!!!Uiteindelijk gaat de schoolbel, iedereen is uit behalve IK want IK moet NABLIJVEN! Julia en Kira gaan alvast naar huis om huiswerk te maken. Ik loop het nablijf lokaal van mevrouw Shapen in en ik zie dat de populairste jongen van school in de klas zit dicht bij het raam. Huh?????? Waarom moet Henry nou nablijven? Ik ga naast hem zitten en vraag "waarom moet jij nablijven" hij keek me aan en ik bloosde, ik moet toegeven hij is best knap .... En aardig ... "Ik was te laat op school vanochtend" zei hij.
"Ik ook" Zei ik. "Waarom was jij te laat ?" vraag ik. Ik zag even een paniekerige blik in de ogen van Henry "Oh euhm Euuu ikke ik had me... Verslapen" zei Henry ik zag dat hij niet meer wist wat hij verder moest zeggen dus begon ik hem mijn verhaal van vanochtend te vertellen. "ik zag Captainman en Kiddanger vechten tegen Brekende Jackson en ik bleef kijken want ik wou weten hoe het afliep maar na het gevecht zag ik Kiddanger wegrennen en keek ik hoelaat het was en zag ik dat ik nog maar 1 minuut had !" Vertelde ik aan Henry hij beet op zijn lip en knikte. Toen kwam mevrouw Shapen en begon het nablijf uur....Pov Henry
Ik zit in het nablijf lokaal en dan zie ik dat Stella ineens naast me komt zitten. Ze vraagt aan mij waarom ik moet nablijven. Shit! Ik kan haar niet zeggen dat ik met Captainman tegen Brekende Jackson aan het vechten was. "Oh euhm Euuu ikke ik had me ... Verslapen" zeg ik. Wauw ik moet echt op betere excuses komen. Dan begint ze over het gevecht van vanochtend toen Captainman en Kiddanger (ook wel Ray en ik) tegen Brekende Jackson aan het vechten waren. Na haar hele verhaal geef ik een knikje. Ik praat liever niet over Kiddanger of Captainman, ik ben bang dat ik me dan verspreek. Niemand weet ook dat ik Kiddanger ben, dat is ook geheim. Alleen Charlotte Jasper weten het, Schwotz ook en Ray natuurlijk ook! Maar voor de rest weet niemand het... ZELFS MIJN OUDERS EN MIJN ZUSJE WETEN HET NIET.
Pov Stella
Eindelijk zegt Mevrouw Shapen dat we mogen gaan. Ik pak mijn tas en loop het lokaal uit. Ik haal mijn spullen uit mijn kluis en hoor ineens iemands telefoon afgaan. Ik kijk om het hoekje en ik zie dat Henry's horloge knippert en daar komt ook het geluid vandaan. Henry loopt naar Charlotte en Jasper en ze lopen met zijn drieën snel naar buiten. Ik besluit ze te volgen. Ik doe pak snel mijn spullen en doe mijn kluis dicht en loop snel naar buiten achter Henry, Charlotte en Jasper aan.
Dit was hoofdstuk 3 !
Als je nog leuke ideeën heb voor een hoofdstuk is dat altijd welkom🤗
Vote/Share/Comment💖
JE LEEST
Henry danger, STELLA
FanfictionStella is een hele grote fan van Captainman en Kiddanger(vooral Kiddanger) en wilt ze heel graag een keertje ontmoeten. Zal ze ooit een keer Kiddanger ontmoeten? Zal ze zich daardoor in de problemen brengen ? Zal Kiddanger haar wel redden? En wa...