Henry pov
Ik kijk naar de rest van Familie Francis die staan bevroren van angst te kijken naar de Blackmask met het pistool. Ik richt met mijn horloge op de Blackmask en zapp hem neer. Familie Francis kijkt verbaast naar de Blackmask die in elkaar zakt. Ik breng Stella en haar familie naar buiten en pak het pistool van de Blackmask. Ik ga heel snel naast Captainman staan geef hem het pistool van de Blackmask en fluister snel dat er drie Blackmasks bewusteloos zijn bij de kelder. Hij knikt en loopt met handboeien het huis weer in.
De Familie Francis geven elkaar een groepsknuffel
Hanna: Dankjewel dat je ons heb bevrijd
ik geef een glimlach en voel mijn buik ineens vast geknuffeld worden.
Ik kijk naar beneden en zie dat Lizzy en Mike me een stevige knuffel geven.
Stella komt ook naar me toe, legt haar handen om mijn nek en geeft me een zoen en een knuffel. Langzaam komen Hanna en Rick ook joinen voor een groepsknuffel. Langzaam laten we elkaar weer los. Alleen Stella houd me nu nog vast en leunt tegen me aan.
Stella: Wat is er gebeurd met je wang?
Ik: oh dat was 1 van de Blackmask, die euh sloeg me met iets scherps..
Lizzy: Je hebt ze wel op de grond gekregen en ons bevrijd
Mike: Echt een held
Mike geeft me nog een keer een knuffel
Ik aai hem door zijn haar.
Stella: wat was er eigenlijk gebeurd?
Rick: We waren heel rustig koffie aan het drinken en aan het wachten op jou.
Hanna: Tot ineens alle deuren open gingen
Mike: En toen stonden er allemaal Blackmasks met pistolen op ons gericht
Lizzy: en toen bonden ze ons vast en sleepte 2 Blackmasks ons de kelder in
Hanna: Ze hielden ons de hele tijd in de gaten
Mike: tot ze iets van de trap af hoorde komen
Lizzy: toen raakte ze in paniek en deden ze de lamp uit
Mike: Toen kwam Henry blijkbaar beneden en kreeg ze allemaal knock out... Hoe deed je dat eigenlijk?
Ik: oh euhm ja euh gewoon een ding dat ik euh ooit op tv had gezien
Hanna: je hebt wel een wond van overgehouden op je wang..
Ik kijk snel naar Stella
Ik: hoe zijn jouw wonden?
Stella: Doen nog steeds pijn
De ouders van Stella kijken Stella nu heel bezorgd aan
Rick: Wonden?!
Stella begint het verhaal te vertellen over Mitch en ik vul soms wat aan.
Captainman komt het huis uitlopen met de laatste Blackmasks.
Rick: Bedankt Captainman
Captainman: geen probleem!
Captainman geeft me een knipoog
Ik zie hem nog kijken naar de moeder van Stella
Maar geef hem snel een duwtje zodat hij niet ook al begint te flirten met de moeder van Stella
Ik: Bedankt Captainman
Captainman geeft me een knikje en loopt weg
Ik ga met de Familie Francis het huis binnen om de schade te bekijken. We proberen alles weer zo goed mogelijk terug te zetten, praten nog wat bij en drinken nog wat water met zijn allen. Dan kijk ik naar de tijd en besluit ik naar huis te gaan.Paar dagen later
Stella pov
Ik besluit om naar Troep enzo te gaan om Ray, de baas van Henry en Schwotz, de collega van Henry, te bedanken. Ik heb wat lekkers gekocht en ben nu onderweg naar Troep enzo. Ik kom aan bij Troep enzo. Ik doe de deur open, maar er staat op het bordje op de deur dat de winkel is gesloten... Vreemd, de winkel is gesloten maar de deur is nog open. Als het goed is is Henry nog op zijn werk, Ik doe voorzichtig de deur verder open en ga naar binnen
Ik: Hallo?
Ik kijk nog eens een keer goed om me heen naar alle troep die ik zie, sommige dingen zijn eigenlijk best wel cool.
Ik loop naar de Balie maar daar zit ook niemand. Ik kijk nog een aan de andere kant van de Balie maar zie echt helemaal niemand, wel een paar knopjes. Ik sta nu naast De opening die naar de lift gaat waar Henry en Charlotte naartoe gingen. Misschien moet ik de lift proberen, Misschien zitten ze wel allemaal in die zogenaamde uitvinding kamer. Ik loop naar de lift. tot mijn verbazing is er maar 1 lift knopje ik druk er op en het voet net alsof de bodem van de lift verdwijnt. Na bijna een hart aanval staat de lift eindelijk stil. Djeezzz die lift moeten ze echt maken!
De lift deur gaat open en ik kijk mijn ogen uit. Ik zie een hele grote ruimte met een bank in het midden. Ik zie op de bank; Kiddanger, Captainman Jasper, Charlotte en Schwotz?!.. Ze liggen allemaal te slapen voor een film die nog steeds draait. Op een tafel voor hun liggen bakken met eten. Kiddanger heeft zelfs nog een milkshake vast van Natchoball. Ik pak snel mijn telefoon en maak er een foto van. Maar wat doen Captainman en Kiddanger op deze werkplek?! Ik kijk nog eens rond. WACHTTTTTTT OOOH SHITTT! DIT IS DE MANCAVE!! Ik kijk naar Kiddanger, Hij heeft een wond op zijn wang die waarschijnlijk langzaam aan het genezen is, net als Henry. Wacht waar is Henry. Werkt Henry in de mancave?! Er komen heel veel vragen in me op. Ik zie Kiddanger ineens bewegen. Shit wat moet ik doen?! Ik spring snel de lift weer in. En ga weer naar Troep enzo. Ik loop Troep enzo uit en ga naar huis. Ik ben zo erg in de war...
Ik heb allemaal vragen in mijn hoofd,
Werkt Henry voor Captainman en Kiddanger?!
Of weet hij ook niks van een mancave onder zijn werkplek?
Waar was Henry en zijn baas Ray eigenlijk?
Hebben Charlotte, Jasper en Schwotz een geheime vriendschap met Captainman en Kiddanger?!
Wat als Henry Kiddanger is?!
Of Henry werkt voor Kiddanger?
eigenlijk zou het best wel kunnen dat Henry Kiddanger is.
Ik maak een lijstje van de redenen waarom Henry Kiddanger zou kunnen zijn;- Die ene keer dat Kiddanger in gevecht was met Brekende Jackson, ineens moest gaan, en dat daarna Henry ook te laat op School kwam. (net als mij)
- Toen ik mijn verhaal vertelde over Kiddanger wist hij niet goed wat hij moest zeggen...
- Die keer dat ik ze achtervolgde en Dat Hij en Charlotte ineens naar de lift gingen en dat Jasper zo raar deed in de winkel, Natuurlijk! Om de Geheime Mancave plek te beschermen!
- Die keer dat Henry voor me op kwam op School toen Mitch me bijna in elkaar wou slaan. Toen Mitch met Henry wilde vechten leken de vecht technieken van Henry heel erg op die van Kiddanger
- Die overval in de Supermarkt keek hij Mij , Kira en Julia geschrokken aan alsof hij ons kende.
- Ook toen Henry een keer uit Troep enzo kwam lopen en ik hem vragen ging stellen over Troep enzo en dat hij toen zei dat zijn baas in Troep enzo een uitvinder is, Waarschijnlijk ook om de Mancave te beschermen.
- Toen hij daarna ineens moest gaan toen zijn horloge piepte, en zei dat hij naar de tandarts moest maar compleet de verkeerde kant op rende naar Stankstreet. Ik heb hem toen achtervolgt zag hem tegen iemand praten op zijn horloge, volgensmij was dat Ray zijn stem.
- Toen werd ik gebeten door een slang, Kiddanger was er snel bij om me te redden...Kiddanger had een brief aan me geschreven toen Ik naar het ziekenhuis ging, De brief begon met 'Stella,'dus hij zou op een of andere manier mijn naam moeten weten. Toen kwam hij ook nog op bezoek en gaf me een zalfje uit de Mancave
- Die keer in de Snackbar Toen Henry zijn horloge weer begon te piepen en Henry, Charlotte en Jasper ineens weg moesten. Later kwam toen op het nieuws dat Captainman gevangen was en precies In de tijd dat Henry, Charlotte en Jasper weg waren, Kiddanger er was om Captainman te bevrijden...
- In de Steeg toen Mitch en Judith mij vast hielden en me meppen gaven, Henry uit het niets de steeg in kwam lopen weer voor me opkwam en weer een gevecht met Mitch had, zijn tactieken leken toen weer op die van Kiddanger...
- Toen er inbrekers waren en hij seinde naar Ray en Ray ineens verdween, en Captainman kwam, Kiddanger kwam toen niet opdagen, zou dat kunnen omdat Henry mij aan het steunen was?
- Toen Henry mijn familie kwam bevrijden heeft hij de Blackmask ook knock out gekregen, misschien ook met Kiddanger techniek? Hoe zou hij anders zo goed kunnen vechten? Het was zelfs donker in de kelder!
- Ook met die Blackmask die een pistool tegen mijn hoofd hield leek het alsof hij hem neer zapte met een straal uit zijn horloge...
- Daarna toen we buiten stonden gaf hij een pistool van de Blackmasks aan Captainman en fluiterde hij wat waarna Captainman een knikje gaf en het huis weer in ging
- En toen mijn moeder Captainman bedankte leek het wel alsof Henry en Captainman een bepaalde kennis band hadden
- Vandaag een paar minuten geleden in de mancave, Jasper, Charlotte, Schwotz en Captainman en Kiddanger, Zouden Captainman en Kiddanger, Ray en Henry zijn?
- Kiddanger had een wond op zijn wang net als henry! ook precies op de zelfde plek als Henry!
Nadat ik dit allemaal op een rijtje heb gezet besef ik me, Het kan bijna niet anders!Henry is Kiddanger en zijn baas Ray waarschijnlijk Captainman!
JE LEEST
Henry danger, STELLA
FanfictionStella is een hele grote fan van Captainman en Kiddanger(vooral Kiddanger) en wilt ze heel graag een keertje ontmoeten. Zal ze ooit een keer Kiddanger ontmoeten? Zal ze zich daardoor in de problemen brengen ? Zal Kiddanger haar wel redden? En wa...